Gå til innhold

Pcn fryser seg og blåskjerm dukker opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i det siste har jeg begynt å lure på datamaskinen min faktisk øddelegger skjermkort...

Jeg kjøpte et XFX 6600gt 128mb og det ble svekket etter en stund, fps gikk ned 4 ganger og kunne ikke se film, pga da fryste pcn seg. Jeg fikk nytt på garantien og samme problemet oppstod.

Har testet begge skjermkortene i en annen maskin og samme problemet der.

Nå låner jeg et skjermkort som virket helt til nå. Nå, hvis jeg går inn i et krevende spill så kommer masse rare gule streker og bokser og så får jeg blåskjerm.

Kan det være at maskinen min øddelegger skjermkort? Er det mulig?

Skjønner ingenting her jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt. Det har jo virket før...

Men nå virker ikke skjermkortet i det hele tatt.... eller det virker, men det komme bare masse streker og flimring med en gang jeg starter pcn

Skrevet (endret)

Det skjermkortet som jeg lånte var også defekt fant jeg ut av.

Skjermkort viften virket så vidt.

Men de 2 forrige skjermkortene, kan de har blitt ødelagt av selve maskinen? Er det mulig?

Endret av fUzZy^
Skrevet

Hadde samme problem som deg på en av mine maskiner, der viste det seg å være en defekt rambrikke som hadde skylden... Vet ikke om det samme gjelder for deg.

Skrevet

ein venn av meg hadde d samma.... det var viften paa skjermkorte saa isje funka,, saa skjermkort "brant" halveis els, saa naa har han masse prikker og ""matrix" greier paa skjermen naar han se film eller naar han spele naage spel som: wow, bf2, osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...