AiKi Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Nå installerte jeg 1.12 patchen, for å ha den klar til i morgen. Startet spillet, men så gikk det galt. Det hopper bare rett ut til Windows etter et par blink i skjermen. Noen som har noen tips, bortsett fra å reinstallere hele BF2? (spark bak til Dice, som nok en gang presterte å lage en problem-patch) (og til leif.) EDIT: Nå funker det. Hjalp visst å legge inn patchen på nytt. Endret 23. november 2005 av kjehaako
Breiker Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 hehe.. feilen er ikke dice. feilen er at du har lastet ned update patchen og kjørt den. 1.12update skal brukes hvis man har patchet med 1.12 før man har installert SF. etter det skal den brukes og det er den du har fått hendene på
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hva med en link til den korrekte patchen? har prøvd 4 forskjellige patcher nå og alle gir meg CTD etter installasjon...
Undertow Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jeg gjorde akkurat samme feil, mange gaming og nyhetsider har tilogmed lagt ut linker kun til update'n. Merkelig at Dice ikke kan smelle alt i en oppdatering.. Selv om patchene til Dice er en helt annen historie. Anyway, en rask torrent til patch 1.12 finner du her.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 etter jeg prøvde å installere 1.12-patchen gikk som sagt alt skeis, re-installerte nå, og prøvde å åpne spillet uten å patche det på noen måte, og nå funker ikke det heller...
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Funker ikke den heller... Greier først ikke å installere (patching failed), men det brydde jeg meg ikkeno om ettersom jeg har fått det på alle patchene, så prøver jeg å installere på den andre måten (local settings/temp osv osv...), men nå vil ikke den teknikken funke heller... Hvordan er det mulig for noen så godt betalte folk å lage et så bedritent patchsystem?
Howard_ Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hvis du har en brukerkonto som har en av bokstavene øæå e.l så får du patching failed, Lag i såfall en konto uten æøå og patch derifra så ordner alt seg! Håvard
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 endra mnavnet på kontoen, fra torbjørn til torb og det hjalp ikke i det hele tatt
tjall Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Funker ikke den heller... Greier først ikke å installere (patching failed), men det brydde jeg meg ikkeno om ettersom jeg har fått det på alle patchene, så prøver jeg å installere på den andre måten (local settings/temp osv osv...), men nå vil ikke den teknikken funke heller... Hvordan er det mulig for noen så godt betalte folk å lage et så bedritent patchsystem? 5216453[/snapback] Samma problemet her.. Blir så irritert. Prøvde å reinnstallere spillet også, men ble ikke noe bedre av det gitt.. Dice skjøt gullfuglen med BF2, men må nok antakeligvis justere siktet ett par knepp med patchene sine..
Howard_ Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) endra mnavnet på kontoen, fra torbjørn til torb og det hjalp ikke i det hele tatt lag en ny konto! edit:siterte meg selv Endret 27. november 2005 av Howard_
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 FIKSA DET! Så mye fiksing som måtte til at det er helt villt.. 1. lage ny konto "eilert" 2. installere alt på nytt (noe jeg gjentok 3 ganger før det funka skikkelig) i default folder'n. 3. Gå inn i regedit og endre 2 forskjellige referanser til bf2... Litt skummelt å mekke på filer som ligger under software/microsoft/windows, men det gjorde susen! Mye stress..
tjall Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) 3. Gå inn i regedit og endre 2 forskjellige referanser til bf2... Litt skummelt å mekke på filer som ligger under software/microsoft/windows, men det gjorde susen! 5217283[/snapback] Har du mulighet til å beskrive litt mer nøyaktig hva du gjorde her så hadde det vært fint Endret 27. november 2005 av tjall
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Jess det kan jeg, http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=2327 Nå har det dog dukket opp et nytt problem. Cd key invalid-feilen. Problemet er at cdkeychecker ikke fikser det
Howard_ Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jess det kan jeg, http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=2327 Nå har det dog dukket opp et nytt problem. Cd key invalid-feilen. Problemet er at cdkeychecker ikke fikser det 5217998[/snapback] Jeg hadde samme problem, løsningen ble å avinstalere, instalere alt på samme brukerkonto og spille fra den. Det høres dumt ut men det funka.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hmm greide å fikse det... Måtte lage noen batfiler og no fiksing i reg.
Breiker Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 slett bf2 og sf hvis du har det. Installer bf2. så installerer du SF hvis du har det. og så patch 1.12 ( ikke 1.12UPDATE ) da skal det fungere. på samme konto som du har hatt tidligere også
0069 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Nå installerte jeg 1.12 patchen, for å ha den klar til i morgen.Startet spillet, men så gikk det galt. Det hopper bare rett ut til Windows etter et par blink i skjermen. Noen som har noen tips, bortsett fra å reinstallere hele BF2? (spark bak til Dice, som nok en gang presterte å lage en problem-patch) (og til leif.) EDIT: Nå funker det. Hjalp visst å legge inn patchen på nytt. 5197123[/snapback] Hadde samme problem med de første patchene:) du har sikkert lest om det =) Og da fant jeg ut at jeg måtte gjøre det på egenhånd og da mener jeg at jeg måtte ta patchen og flytte maper og some shit.....det gikk med den andre patchen med da kom den tredje fff da orket jeg ikke mer.....etter få uker shiftet jeg windows fra home edition til profesional.....og da gikk det som smurt:) Lykke til brou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå