Gå til innhold

Er alle add-ons lovlige?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. Punktum.

 

Alt som AddOns kan gjøre er ting som Blizzard selv TILLATER AddOnen å gjøre. Fra og med neste patch vil de også legge på et digitalt system for å kunne bedre kontrollere AddOnene. Du vil ikke kunne bli bannet eller noe for å bruke AddOns du finner på f. eks Curse Gaming.

5190681[/snapback]

 

Funker fortsatt den, på zeppeline, båt og deeprun tram...

Lenke til kommentar
Spiller spillet uten noen som helst addon. Fungerer perfekt.

Før hadde jeg loads, men det ble så sykt overdrevent. Det ble som et helt anned spill, et modifisert world of warcraft.

Når jeg skiftet tilbake ble ALT bedre.

Merk, jeg har ikke en eneste addon nå. Det føles mye bedre.

Addons er for de som trenger forenklinger. unødvendig for noen... b.l.a meg.

5191858[/snapback]

 

Så du syns det er greit å sløse bort tid på å åpne hver eneste backpack for å finne en bestemt ting? (AllInOneInventory)

Ikke kunne holde rede på hvor lenge en sap, sheep, shackle vil holde? (CCWatch)

Ikke ha enkel tilgang til informasjon om ledig backpack-plass, tid, xp/t, pengebeholdning, samt volumkontroll? (Titanbar)

Ikke se combopoints, skade gitt/tatt og +/- combat over hodet? (ScrollingCombatText)

Ikke kunne se når en caster begynner å hive et spell, og enkelt kunne stoppe det via kick/gouge/KS/pummel/shield bash og andre tilsvarende egenskaper? (SpellAlert)

 

Enkle, fine addons som gjør livet så mye lettere.

Lenke til kommentar
Spiller spillet uten noen som helst addon. Fungerer perfekt.

Før hadde jeg loads, men det ble så sykt overdrevent. Det ble som et helt anned spill, et modifisert world of warcraft.

Når jeg skiftet tilbake ble ALT bedre.

Merk, jeg har ikke en eneste addon nå. Det føles mye bedre.

Addons er for de som trenger forenklinger. unødvendig for noen... b.l.a meg.

5191858[/snapback]

 

Så du syns det er greit å sløse bort tid på å åpne hver eneste backpack for å finne en bestemt ting? (AllInOneInventory)

Ikke kunne holde rede på hvor lenge en sap, sheep, shackle vil holde? (CCWatch)

Ikke ha enkel tilgang til informasjon om ledig backpack-plass, tid, xp/t, pengebeholdning, samt volumkontroll? (Titanbar)

Ikke se combopoints, skade gitt/tatt og +/- combat over hodet? (ScrollingCombatText)

Ikke kunne se når en caster begynner å hive et spell, og enkelt kunne stoppe det via kick/gouge/KS/pummel/shield bash og andre tilsvarende egenskaper? (SpellAlert)

 

Enkle, fine addons som gjør livet så mye lettere.

5195163[/snapback]

 

Haha, hva er hensikten med svaret ditt her, psilocybe? Han sier jo selv at mods var for han helt unødvendig, dermed så svarte han på alle dine spørsmål før du spurte.

 

Dessuten, kaste bort tid på å åpne alle bager? Hva med å kaste bort tid på å prøve å finne noe som helst i den store mølja allinoneinventory skaper?

 

Alt er smak og behag, samme hvor fint og nyttig du synes noe er, så er det ikke sikkert at jeg har samme meninger som deg. Vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...