bollz Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Jeg er en gamer, og er ekstremt opptatt av at musen må være perfekt. Jeg har ei slitt mx 500, som jeg er strålende fornøyd med forsåvidt. Følte jeg var klar for noe nytt, så da valgte jeg å gå for den nye razer musa, som skal være optimal for gaming. Jeg kjøpte den fra komplett, og mottok den hel og fin i posten noen dager senere. Så når jeg endelig har fått installert software etc, må jeg jo selvfølelig teste den i cs. (cs 1.6). Det er da jeg blir så skuffet, at jeg rev den ut umiddelbart.. I windows er sens og bevegelse helt topp, men med en gang jeg starter cs forandrer den oppførsel så til de grader. Hvis jeg drar musa fra høyre til venstre, virker det som at det henger seg opp, men så kommer den slengende etter. Det er mao en slags delay. Som om man skulle slenge noe i et tau. bevegelsen kommer ikke når den skal. UTROLIG frustrerende.. Noen som har opplevd lignende, eller hørt om det som kan tipse meg om evt feil, eller hva jeg bør gjøre? Skulle jo tro de driverene som kom med musa er gode nok til å spille cs med.. Er det noe jeg må gjøre i razer-config? HJELP! mvh Øyvind!
Riddick Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Antageligvis har du på "smooth mouse" innstillingen i spillet, og med mus som f.eks. Diamondback så kan det føre til slike problemer. Håper det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå