Gå til innhold

Overklokket Radeon X1800 XT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke trenden med ekstern strømforsyning. Det blir jo ennå mer ledningsrot og dingser bak PC'en og ennå en stikkontakt som trengs. Jeg synes de burde holdt seg til den interne.

 

Når det gjelder kjølingen så ser jeg at det for en gangs skyld at dobbeldekkerkortet ikke trekker inn luft utenfra. Med tanke på hvor tett to slike kort vil stå i et hovedkort med støtte for crossfire så tror jeg kjølingen kan bli veldig dårlig.

5184846[/snapback]

 

Kanksje man skulle hat en 230v kabel internt fra PSU til Gpu, med en liten varmeovn i mellom :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har sett litt rundt angående dette kortet og det siest at det er værdens heftigste skjermkort, så jeg er litt spendt og lese noen tester men det er ikke og finne enda.....

 

kortet kommer klokka til 700/1600 ikke 650/1550 som det stod i testen noe som er ganske så heftig. LINK HER

 

ser dere klager litt på dette med extern psu, jeg synest egentlig det er glimrende. slik ting går nå kan jeg ikke oppgradere uten og skifte psu, er dyrt nok med 5K for skjermkort.

 

kjøleren er en artic cooling ting, så jeg troe ikke vi skal dømme den før vi har sett det i bruk :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...