Amon Amarth Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Har ikke sett en tråd som handler om PVP'ing så jeg tenkte jeg kunne lage en som gikk inn på bare pvp, med andre ord, taktikker i ab/av/wsg/ mot enkelt klasser etc... Vist det finnes en slik tråd, plz link den. Vist det blir mye svada og whining osv... så steng tråden... værsågod, diskuter. Jeg har ikke så veldig mye pvp erfaring, så derfor vil jeg gjerne ha en slik tråd som bare handler om det, sånn at jeg kanskje kan lære noe. edit: La til noe... Endret 20. november 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg er lvl 55 og har 150 HK, er rogue. Carebear Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) AB: De gangene jeg har vært med på å vinne AB (er alliance) har som regel vært guild runs, men men... Da startet vi med å samle oss å ta blacksmith, fra blacksmith sendte vi nok folk til å ta Lumber Mill og Mine, samtidig som vi passet på å ikke miste stables, og holde nok bak til å forsvare blacksmith vist den ble angrepet. Da ble det som regel kort kamp og vi vant, men er jo ikke alltid vi er like heldig, hendte vi kom opp imot Horde sin pvp guild da gikk det ikke like fint noen andre som har noen bra taktikker i AB? leif. Endret 20. november 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har vel ikke noen gode taktikker til Arathi Basin, men jeg har noe å skyte inn når det gjelder Alterac Valley. For meg virker det som om horden har flere fordeler når det gjelder AV: 1. Graveyardplasseringer 2. Shamaner 3. Generelt høyere level 4. Samarbeid Når man spiller alliance slik som jeg, og ser på kartet, ser man ofte at det er opp til 10-15 stk som ikke er i nærheten av combat i det hele tatt. Dette gir horden et like overtak som sakte men sikkert blir større. I tillegg virker det ikke som man ser 4-5 horder stopper helt opp midt i combat for å loote oss, mens dette skjer hver eneste gang hos alliance. I tillegg er det jo slik at man sjelden/aldri ser noen som healer. Greit nok, alle skal/bør heale, men de sjeldene gangene man ser det er det likevel ikke nok. Folk er mer interessert i sin egen loot enn å få en fet reputationbonus når matchen er vunnet. Jeg nekter å tro at det kun er skill som gjør at horde vinner 19 av 20 Alterac Valley-matcher, men det får nå være en annen sak. Nå skal det nevnes at jeg ikke har vært med på noen guildruns i AV før, men det skal vi forhåpentligvis få endret på etter at vi har blitt litt mer rutinerte. PvP i Battleground er jo en fantastisk avløsning fra instanceruns og questing, selv på PvP-servere mener jeg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg spiller som horde på daggerspine, og her er det 3 alternative ting som kan skje: (Dette er vel egentlig mest for de som spiller på daggerspine) 1. Justman logger inn og a) Crom og resten av raidet logger inn vist de ser at det er randoms, eller b) justman(scouten) AFKer ut vist de ser at det er et guild, eller gennerelt høge ranker. 2. Du er i en random gruppe og møter guardians eller crom, og taper 2000/0 på 4 minutter 3. Du er i et litt strukturert guildraid og knuser enten randoms, eller vist du er i et godt guild, spiller en god kamp mot guardians, Croms, vil du aldri møte vist du er i et guildraid. AFKing og expliots er altså stor utbredt. Eller gennerlt pvp tips for å bli rank 14: lås deg inne på et rom i et par måneder og finn deg et guild som vinner ab 24/7, og gjerne et som AFKer, når du vinner AB på 5 min og får stor honor bonus går det mye fortere til rank 14. Endret 20. november 2005 av Goz Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har vel ikke noen gode taktikker til Arathi Basin, men jeg har noe å skyte inn når det gjelder Alterac Valley. For meg virker det som om alliance har flere fordeler når det gjelder AV: 1. Graveyardplasseringer 2. Paladiner 3. Generelt høyere level 4. Samarbeid Når man spiller horde slik som jeg, og ser på kartet, ser man ofte at det er opp til 10-15 stk som ikke er i nærheten av combat i det hele tatt. Dette gir alliancen et like overtak som sakte men sikkert blir større. I tillegg virker det ikke som man ser 4-5 alliancer stopper helt opp midt i combat for å loote oss, mens dette skjer hver eneste gang hos horde. I tillegg er det jo slik at man sjelden/aldri ser noen som healer. Greit nok, alle skal/bør heale, men de sjeldene gangene man ser det er det likevel ikke nok. Folk er mer interessert i sin egen loot enn å få en fet reputationbonus når matchen er vunnet. Jeg nekter å tro at det kun er skill som gjør at alliance vinner 19 av 20 Alterac Valley-matcher, men det får nå være en annen sak. Nå skal det nevnes at jeg ikke har vært med på noen guildruns i AV før, men det skal vi forhåpentligvis få endret på etter at vi har blitt litt mer rutinerte. PvP i Battleground er jo en fantastisk avløsning fra instanceruns og questing, selv på PvP-servere mener jeg. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Taktikk i AV. Vent til mesteparten av motsatt faction har gått og lagt seg slik at det bare er leechere igjen. Sånn som AV er nå er det balansert og dermed blir de som har minst farmere og leechere som vinner. Gjerne etter 10 timer ++ Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Jeg spiller som horde på daggerspine, og her er det 3 alternative ting som kan skje:(Dette er vel egentlig mest for de som spiller på daggerspine) 1. Justman logger inn og a) Crom og resten av raidet logger inn vist de ser at det er randoms, eller b) justman(scouten) AFKer ut vist de ser at det er et guild, eller gennerelt høge ranker. 2. Du er i en random gruppe og møter guardians eller crom, og taper 2000/0 på 4 minutter 3. Du er i et litt strukturert guildraid og knuser enten randoms, eller vist du er i et godt guild, spiller en god kamp mot guardians, Croms, vil du aldri møte vist du er i et guildraid. AFKing og expliots er altså stor utbredt. Eller gennerlt pvp tips for å bli rank 14: lås deg inne på et rom i et par måneder og finn deg et guild som vinner ab 24/7, og gjerne et som AFKer, når du vinner AB på 5 min og får stor honor bonus går det mye fortere til rank 14. 5182575[/snapback] Samme, men bytt ut med Felix, salixthedead, termak etc og så afk'er meste parten av alliance teamet og satser på randoms :S Crom raids er det sjelden jeg får plass i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå