Gå til innhold

VG: Ville kjøpe sex av barneskuespillere

Irminsûl

Anbefalte innlegg

Skrevet

"De unge skuespillerne er sjokkert over alle menneskene som bare gikk rett forbi dem. Rake i ryggen uten å se på dem. Barna er rystet over at de fikk så få reaksjoner. Og da det til slutt var noen voksne som henvendte seg til dem, så var det for å kjøpe sex, konstaterer Trude Storheim i Redd Barna til Bergens Tidende."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109642

:!: :!: :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fikk i det minste poengtert saken tydelig. Folk flest overser problemet og de få som ikke gjør det, er der for å utnytte problemet. Ganske skremmende i grunn. Nordmenn har blitt samvittighetsløse.

Skrevet

Jeg ser egentelig null humor i dette. Er jo et tragisk faktum at folk nesten ikke legger merke til dem, men enda verre at to stk. faktisk vil kjøpe sex av dem. Dette er en tankevekker syntes jeg. Ikke noe å le av.

Skrevet

No offense, men de så en smule utbydende ut.

Ikke så altfor ulike flere som henger i skippergata dagen lang...

Dog, forkastelig å i det hele tatt skulle utnytte prostitusjon imo.

Skrevet

Nå kan ikke jeg si at jeg ofte trasker rundt i skippergata :p, men de så veldig ut som dette standard bilde på prostituerte ja.

Helt enig, utrolig forkastelig at noen prøver å utnytte slike barn! Og derfor skjønner jeg ikke at folk kan syntes dette er noe morro i det heletatt...

Skrevet

Hmm, jeg ser ikke helt problemet.

Mennene var kanskje ikke klar over deres lave alder.

16 er den seksuelle lavalder og prostitusjon er lovlig.

Hadde de gjennomført samleiet så hadde det vært en annen sak.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...