Gå til innhold

Race Driver 3: Grafikk fra 80 tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Lastet nettopp ned demoen Race Driver 3 og må si jeg aldri har blitt så skuffa angående grafikk på et nytt spill og ikke er det at jeg har dårlig hardware heller. PSP versjonen av 2ern er faktisk bedre grafikkmessig.

Hva synes så folket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen skjermbilder? Er det dårlig gidder jeg ikke laste det ned (hadde ikke tenkt det uansett). Tror det må være veldig dårlig skal det være graffikk fra 80 tallet, så litt må du vel overdrive ;)

Skrevet
80-tallet? Har du i det hele tatt spillt noen spill fra 80-tallet?

5201898[/snapback]

Såså, han satt det bare på spissen. Grafikken i demoen var helt elendig mener nå jeg ihvertfall, forøvrig se min kommentar lengre opp her.

Skrevet
Nei det var jo ganske likt det der ja ;)

5204470[/snapback]

Har dere testet demoen før dere starter å hetse trådstarter ?

5204490[/snapback]

uannset har de ett VELDIG bra poeng.

Dessuten er det bare en før demo. Eller hva de nå heter.

Skrevet
Nei det var jo ganske likt det der ja ;)

5204470[/snapback]

Har dere testet demoen før dere starter å hetse trådstarter ?

5204490[/snapback]

Hetser for pokker? Trådstarter har sin mening, og det har vi også! Og ved å uttrykke seg slik som han gjorde, er det nødt til å komme noen tilbakeslag

Og ja eg har testet demoen, grafikken er ikkje max nei, men langt i fra elendig ;):)

Skrevet
Hetser for pokker? Trådstarter har sin mening, og det har vi også! Og ved å uttrykke seg slik som han gjorde, er det nødt til å komme noen tilbakeslag Og ja eg har testet demoen, grafikken er ikkje max nei, men langt i fra elendig ;)  :)

5209421[/snapback]

Mulig jeg er bortskjemt, men grafikken på demoen syns jeg var elendig, og kjørbarheten når man bruker ratt / pedaler var heller ikke noe å skryte av.

Men når det er sagt, har jeg blitt bortskjemt ved å bruke GTR / GT legends, så mine krav er høye.

Og min kommentar var ikke slengt inn her for å fyre opp stemningen, såklart alle kan ha sine meninger, og jeg mener ikke at deres er gale, og mine / trådstarter er rett. Har selv spilt 80-talls spill, les : Pacman på en S/H skjerm.

Som jeg har sagt utallige ganger, dette er en demo, og jeg tipper Codemasters har ordentlig grafikk for oss når spillet blir lansert.

For min del kommer jeg til å kjøpe det, akkurat som Racedriver, og Racedriver 2.

Dette er ett spill som havner i min samling uansett hvor dårlig grafikken på demoen er.

Skrevet
Grafikken på demoen var rett og slett dårlig. Det bildet Slash kom med, kan ikke sammenlignes i det heletatt.. :shrug:

5209913[/snapback]

Vist bildet kom fra det spillet så er det noe man kan se i spillet og kan derfor brukes som argument, mener jeg.

Skrevet
HAHA, det bildet er hvertfall ikke tatt in-game. Kanskje, men da fra et annet spill. For grafikken på denne demoen var virkelig guffen.

5210858[/snapback]

Trenge ikke være fra demoen, den bilen er vel ikke en gang i demoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...