all right Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Jeg har kjøpt meg en ny DVD brenner. NEC DVD ND-3550. Denne vil ikke brenne DVD R+ plater, heller ikke vanlige CD-er rett ut fra hardisken. Det går fint å brenne ut på DVD R- og brenne fra cd til cd. Har testet flere brenne programmer, der under Nero 7 og alcohol 120%. Har prøvd med forsjellige plate merker. Får denne meldingen hver gang "#Something is wrong with the recording procedure#" dette er meldingen jeg får i Alcohol 120%, den i Nero er noe lignene. Jeg har prøvd brenneren med de samme programmene og det samme å brenne ut på en annen PC og da virker det fint. Er det noen som vet hvordan jeg skal få fikset dette. Eller er DVD brenneren min ikke støttet av Hovedkortet eller noe? Hovedkortet er et Abit NF7. Endret 20. november 2005 av all right Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 lol.. dette hørres merkeligt ud! kan det ver at den e defekt? det fysta eg tenke va at du ikje har drivere.. men du trengevelkje drivere.. beklager skrive feil, er lit full Lenke til kommentar
all right Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Nei trenger ingen drivere. Ja, det eneste jeg også har kommet fram til etter mange ødelakte DVDer er at den må være defekt på en måte. Men ville bare spørre her før jeg sender den tilbake. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Fra FAQ sticky'en min: Q: Hjelp! Har problemer med å lese/brenne plater. Plater detekteres ikke og/eller feiler å lese tilbake! Generelt rare problemer oppstår! A: Har du nvidia nforce brikkesett på hovedkortet ditt? I så fall avinstaller nvidia nforce IDE driveren og bruk kun standard Microsoft IDE driver som er inkludert i operativsystemet. Også andre IDE drivere for andre brikkesett kan gi lignende problemer. Lenke til kommentar
all right Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Takk for hjelpen! Den virket fint når jeg avistallerte IDE driveren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå