Gå til innhold

Bitcomet/Azureus går tregt med store filer

-wade-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever at bitcomet og azureus går tregt med store filer. Plages ikke med andre programmer som dc++ (altså, ikke noe i veien med linja) Ligger på rund 6-10k (min linje er på 704/100 kbps) Torrenbasterte program har en tendens til å sluke mye resurser, men skulle ikke være et problem (1024ram og amd 2,2ghz). Dessuten skulle vel dette heller gi utslag i treg maskin.

Noen som er kjent med problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort lite med portene (kan for lite om konfigurering av porter) Men kjørte en type test i azureus som sjekket enkelte porter. Denne "testen" så ut til å gå bra. Routeren er i form av et modem fra tele2. Har bare vært innom den og sett. Men fant ingenting/lite om porter. Har tidligere ikke vært plaget med dette problemet og som sagt ikke rotet med portete.

Skrevet (endret)

La oss si at problemet ligger i portene. Skulle jeg plages med hastigheten hele tiden da? Elller kun med nedlasting av større filer?

Endret av -wade-
Skrevet
La oss si at problemet ligger i portene. Skulle jeg plages med hastigheten hele tiden da? Elller kun med nedlasting av større filer?

5176639[/snapback]

Da skal det gå utover hastigheten, siden du ikke får kobla deg til så mange folk som deler den fila..

Skrevet

Hvordan sjekker jeg hvilke porter som er åpne og/eller om det er tilstrekkelig mange som åpen? Og hvilke bør være åpen? Fra 688x til 6999? ellerno?

Skrevet
Hvordan sjekker jeg hvilke porter som er åpne og/eller om det er tilstrekkelig mange som åpen? Og hvilke bør være åpen? Fra 688x til 6999? ellerno?

5181060[/snapback]

Kjør Firewall/NAT-test som ligger i Azureus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...