figure_02 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Ikke? Go Go Go!! Lurer på om det er 100% sikkert at det kommer ut 1. Feburar Endret 19. november 2005 av figure_02
Kvakko Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Kommer ikke til å forhåndsbestille før vi har en sikker dato, og da blir det nok Collector's Edition på meg. Det er på ingen måte 100% sikkert at det kommer 1 februar. Før det ble bekreftet at spillet var utsatt florerte det med forskjellige datoer, både fra nettbutikkene og diverse andre nettsteders side. De tok feil alle sammen. Endret 19. november 2005 av Kvakko
figure_02 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Tenker nok jeg, har ikke bestilt heller. Lurer på hvordan Collector's Edition blir
saitaM Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Venter med å bestille til dato'n er sikker. Lurer på hvordan Collector's Edition blir 5176279[/snapback] Du er ikke den eneste
Skogslik Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Vill den ikkje bli slik som den vanlige da? Er det no forskjell?
MiSP Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Collector's Edition av spill pleier å inneholde mye mer enn bare spillet; vi snakker her om alt fra ekstra CD'er med "making of" til innbundne bøker med lore og concept art. Bare budsjettet og fantasien til utgiverne/utviklerne setter grenser. Need for Speed: Most Wanted Black Edition inneholder i tillegg til en ekstra CD med "behind the scenes"-materiale også en del ekstraelementer i selve spillet - ekstra tuningmuligheter, pluss et par ekstra biler!
hugRmunR Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg har forhåndsbestilt hos Gamezone her i Kristiansand... Går det an å gjøre om til Collectors tror dere?
MiSP Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg har forhåndsbestilt hos Gamezone her i Kristiansand... Går det an å gjøre om til Collectors tror dere? 5177399[/snapback] Gjøre om? Det er jo bare å avbestille og bestille den andre, er det ikke?
Enceladus Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg kommer ikke til å bestille spillet før utviklerne kommer med en endelig release dato. Når de så gjør det, handler jeg samtidig inn nytt HW. I dette tilfellet CPU og HK.
MiSP Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg kommer ikke til å bestille spillet før utviklerne kommer med en endelig release dato. Når de så gjør det, handler jeg samtidig inn nytt HW. I dette tilfellet CPU og HK. 5180333[/snapback] Kan være lurt å vente med å kjøpe hardware ja, du vil jo få mye mer for pengene om tre-fire måneder enn i dag.
Equerm Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Collector's Edition av spill pleier å inneholde mye mer enn bare spillet; vi snakker her om alt fra ekstra CD'er med "making of" til innbundne bøker med lore og concept art. Bare budsjettet og fantasien til utgiverne/utviklerne setter grenser. Need for Speed: Most Wanted Black Edition inneholder i tillegg til en ekstra CD med "behind the scenes"-materiale også en del ekstraelementer i selve spillet - ekstra tuningmuligheter, pluss et par ekstra biler! 5177173[/snapback] En hardcore RPG spiller skal alltid ha Collector's Edition
Blue--Sky Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Sendte mail til gamezone i dag og hørte om de skulle ta inn collectors edition. Fikk dett til svar: "Hvis den blir sluppet i europa skal vi ta den inn. Satser stort på Oblivion Mvh Kristian Nilsen" Håper det kommer til europa da Virker jo veldig rart hvis det ikke kommer...
MiSP Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Collector's Edition av spill pleier å inneholde mye mer enn bare spillet; vi snakker her om alt fra ekstra CD'er med "making of" til innbundne bøker med lore og concept art. Bare budsjettet og fantasien til utgiverne/utviklerne setter grenser. Need for Speed: Most Wanted Black Edition inneholder i tillegg til en ekstra CD med "behind the scenes"-materiale også en del ekstraelementer i selve spillet - ekstra tuningmuligheter, pluss et par ekstra biler! 5177173[/snapback] En hardcore RPG spiller skal alltid ha Collector's Edition 5182072[/snapback] Nemlig. "Hvis den blir sluppet i europa skal vi ta den inn. Satser stort på Oblivion Mvh Kristian Nilsen" 5328890[/snapback] Bra å høre at det er folk også i den delen av bransjen som gjenkjenner en storselger når de ser en. Endret 23. desember 2005 av MiSP
Frijazz Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Jeg har veldig sans for Script Effects, det kan bli mye stilig magi. Helt feilpostet, skulle vært i en annen tråd. Endret 1. januar 2006 av Frijazz
Cortinarius rubellus Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Eldar Scrolls-serien er genial
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Har bestilt fra CDON.com (398kr inkludert frakt). Blir å avbestille hvis det kommer frem at collector's edition vil få med et tøy-kart, en svær eske, eller noe sånns nadder (slik som de gamle Ultima-spillene har ).
Dr. Mobius Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Jeppers, det er bestilt. Gleder meg som en unge!
Nedward Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg forhånds bestilte en gang november, FØR det ble utsatt. Tror det var 3 uker før eller noe. Jeg gledet meg som en unge i en uke så kom nyheten om utsettelsen OT: Det sto i års horoskopet mitt at noe kom til å forandre livet mitt i mars eller april. Mulig release?
Cortinarius rubellus Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Jeg forhånds bestilte en gang november, FØR det ble utsatt. Tror det var 3 uker før eller noe. Jeg gledet meg som en unge i en uke så kom nyheten om utsettelsen OT: Det sto i års horoskopet mitt at noe kom til å forandre livet mitt i mars eller april. Mulig release? 5366042[/snapback] Du skal ikke se vekk i fra at når det kommer ut så blir livet ditt forandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå