Sponis Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det hele begynte idag, jeg spilt litt på alten min, en lvl 6 warlock, så var den fyr som spurte om ett eller anna i general chat, jeg svarte, husker ikkje hva samtalen gikk ut på. Så var det en fyr som svarte "Omg lol, another noob i see", jeg valgte å ikke svare, forid jeg bare blir frustrert når jeg skal diskutere med folk i low-lvl områder. Han fortsatte å være frekk, ikke bare mot meg, men mot flere andre også. Jeg tenkte at jeg skulle lure han og tok en space i chattne spøk, der jeg lekte en GM og ba han oppføre seg, jeg skrev en meldign sånn, og hadde mente ingenting med det. Dette er noe jeg aldri ville gjort på min main character, da jeg ikke ønsker å få noen /ignore ,på dne, men siden det var en lvl 7 alt tankte jeg det gikk greit. Litt etter fikk jeg en whisper fra en GM der han sa at han ville "remove you from the game", og så gjorde han det. Jeg har spilt wow siden closed beta i 2004, og jeg har ALDRI brutt en regel, også tar jeg en liten spøk, og jeg blir bannet. Jeg er totalt avhengig av Wow, så detter er totalt katastrofe for meg, jeg har MC og BWL run jeg skal gjøre. Hva synest dere? Er det rett av Blizzard å banne meg for den lille spøken?
Chrynarx Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 haha den GM spøken var ikke sååå jævlig smart nei.. kan hende at det går ann å smiske hos blizzard..
ukjentbruker Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Gjort dette mange ganger før selv på spøk. Enste jeg har fått en advarsel. Synest dette var ganske strengt da du ikke hadde noen advarsler fra før
V-by Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) Der hadde jeg gått i taket! send en mail til blizzard. sa GM'en noe om hvorfor han banna deg? kanskje denna duden jaug om at du hadde gjort noe annet Endret 17. november 2005 av tu30r6
Mrs Hatta Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Supert! Det er virkelig strålende at du endelig slipper WoW. Du føler deg nok fri ja? (egentlig syns jeg fryktelig synd på deg og du burde sende mail til blizzard, eller ringe. ganske slemt å bare "/shoo'e" en stakkars en.) =)
Kasp Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Vent til i morra og ring dem 5 ganger eller noe, kanskje de får gjort noe.
csboy Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Den er lei... Ville sendt mail om hva som egentlig hendte, og at det bare var en spøk. Tviler på at blizzard vil ha ufornøyde kunder. Skal vedde på at han fyren jugde litt til den game masteren ja. Btw: Hvordan er du bannet? Er kontoen din sletta?
John Keats Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ble du bannet eller bare suspended? Jeg ble suspended en gang med det ble borte over natta.
royale Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) haha, jeg tokk det gamemaster trikset på en gamemaster engang jeg!! hehe, send klage mail til dem en gang! jeg ELKSER å kødde med gm's! edit: leif Endret 17. november 2005 av ctv
Dotten Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Fjernet en del OT m.m. Ellers henstiller jeg til retningslinjene; #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
V-by Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Send ørten mailer, og ring de ustoppelig i morra! og funker ikke det tar du første fly til Paris og pleger de på hovedkontoret
Sponis Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 (endret) Han sa "I will remove you from the game", så blei jeg logga ut, og kunne ikke logge inn igjen, og kan det fortsatt ikke. Edit: han var høflig og sa: "Please go to a safe place" og Endret 17. november 2005 av Goz
John Keats Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 haha, jeg tokk det gamemaster trikset på en gamemaster engang jeg!! hehe, send klage mail til dem en gang!jeg ELKSER å kødde med gm's! edit: leif 5168063[/snapback] Den kunne skyti bakut.
Superslask Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Er det lenge siden da? Vet om et par stykker som har blitt banna for samme og lignende saker, men det er bare 3 timers ban. Prøv igjen snart du.
Tåkefyrste Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Er det ikke mulig å logge på account sida di på www.wow-europe.com og se hvor lenge din ban gjelder?
MindTooth Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Han sa "I will remove you from the game", så blei jeg logga ut, og kunne ikke logge inn igjen, og kan det fortsatt ikke. Edit: han var høflig og sa: "Please go to a safe place" og 5168082[/snapback] Sjekk kontoen din på http://www.wow-europe.com/account eller noe.
OscarWoHA Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Merkelig GM. Fikk en rar GM-whisper i går jeg også. Jeg sendte ticket om noe angående Decursive og lovligheten rundt det, så etter ekstremt kort tid fikk jeg svar: "I am Super Game Master today" (Orddeling ftw!), fordi han svarte så raskt =)
kårekårelimihåret Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) På engelsk deler man opp ord. Endret 17. november 2005 av kårekårelimihåret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå