sim Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) Heisann, jeg er på jakt etter en ny maskin. Det er lenge siden jeg kjøpte maskin sist, så jeg vet ikke hva som er "in" lenger . Kravspesifikasjon: - Barebone-kabinett (med PCI-kortplass) (Håper det er korrekt betegnelse) - Stillegående - P4 - minst 1 GB RAM - Nvidia skjermkort Maskinen skal ikke spilles på, så jeg trenger ikke noen top-performance-PC. Det viktigste for meg er at den tar lite plass og er stillegående (slik at jeg kan sove på samme rom som den). Om mulig helst uten S-ATA. Bruksområder er film, musikk, internett osv. Prisrammen er 5000-6000. Jeg har skjerm, tastatur, mus, osv. På forhånd takk. Endret 17. november 2005 av sim
efikkan Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 P4 er ikke ideellt om du skal ha en stillegående pc. De trekker mer strøm og utvikler mer varme enn AMD64.
sim Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Ok, interessant. Noen som har forslag til maskin med AMD64 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå