Gå til innhold

[GTA]Stille fra Rockstar


Anbefalte innlegg

Rockstar er vanligvis tidlig ute med informasjon om Grand Theft Auto spillene, men denne gangen har det vært stille svært lenge. :(

 

Har Rockstar kommet med en så genial idé til det neste GTA spillet at de rett og slett ikke tørr å komme ut med informasjon i frykt om at andre skal stjele ideen?

 

Eller er de på etterskudd i utviklingen, slik at det egentlig ikke er noe å vise fram?

 

 

Ja, man kan jo bare lure :hmm:

 

Er det noen som har funnet noe informasjon om det nye GTA spillet forutenom det falske bildet :hrm: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Rockstar er vanligvis tidlig ute med informasjon om Grand Theft Auto spillene, men denne gangen har det vært stille svært lenge.  :(

 

Har Rockstar kommet med en så genial idé til det neste GTA spillet at de rett og slett ikke tørr å komme ut med informasjon i frykt om at andre skal stjele ideen?

 

Eller er de på etterskudd i utviklingen, slik at det egentlig ikke er noe å vise fram?

 

 

Ja, man kan jo bare lure  :hmm:

 

Er det noen som har funnet noe informasjon om det nye GTA spillet forutenom det falske bildet  :hrm:  ?

5162878[/snapback]

Som du sikkert vet,

stille før stormen.

De jobber nok med noe,

men utviklingen går ikke med rekord fart, tror jeg.

Rockstar er vel et svensk kompani,

hvis dette er riktig, er nok det grunnen :D

Lenke til kommentar

Stille fra Rockstar? Haha! Nå har jeg da aldri hørt! :!:

De kom nettopp med Liberty City Stories og The Warriors, og etter hvert kommer nå Bully.

Tviler på at vi får høre om noe nytt GTA før nærmere PS3-release. Er høyst sikker på at de ikke satser på et nytt GTA til PS2. ;)

 

EDIT: Rockstar er ikke svensk, og det har de heller aldri vært. De er amerikanske. Det ser man jo egentlig på spillene deres. :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Stille fra Rockstar? Haha! Nå har jeg da aldri hørt! :!:

De kom nettopp med Liberty City Stories og The Warriors, og etter hvert kommer nå Bully.

Tviler på at vi får høre om noe nytt GTA før nærmere PS3-release. Er høyst sikker på at de ikke satser på et nytt GTA til PS2. ;)

 

EDIT: Rockstar er ikke svensk, og det har de heller aldri vært. De er amerikanske. Det ser man jo egentlig på spillene deres. :p

5163255[/snapback]

 

Jeg tror du misforsto litt. Les innlegget mer nøye før du buser ut med å være kjepphøy :nei:

 

Det jeg skrev var at Rockstar har vært stille angående det nye GTA spillet. Jeg skrev ikke at det har vært stille fra Rockstar generelt.

 

Meeen, det er jo lov til å gjøre feil :D Hvis ikke hadde det vært et helvette på jord :p

Lenke til kommentar

Vel, trådstarter, Rockstar har faktisk ikke kommet med en offisiell erklæring på at de holder på med et nytt GTA-spill, har de vel? :)

 

Uansett tror jeg nok ikke vi får høre noe om spillet i startfasen av produksjonen, annet enn muligens noen concept arts, erklæringer som "ny grafikk-motor og førti ganger større map", og andre små-detaljer. Er vanskelig å si hvordan et spill skal bli i starfasen, selv for Rockstar. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeppers.

Leste det her endag.

Lurer veldig på åssen LCS blir til PS2?

Det er jo bare GTA 3 enviroment?!?

5406831[/snapback]

 

 

Det blir konge. Kjøre rundt i de kjente gatene i Liberty City. Mmmm, minner.

Får håpe de legger til noe mer enn det orginale, som feks sykler som va noe av det feteste på San Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...