Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mitt prosjekt er da og få satt all hardware inn i en pikachu bamse..

Først må jeg rive ut all bommulls-fyllet inni.. Og sette hovedkortet i ryggen på bamsen og strømforsyningen i bånn så det blir "flatt" og litt vekt så den står stødt,,

tenke og sette 2 LED lys i ørene som stikker opp,, 2 røde LED lys skal inn i de røde rundingene på kinnene, de er av fôr så jeg må ta ut de og bytte de i røde eller blanke plast rundinger (vet ikke hva som er best)

Planen for hardiskene(2stk) er og ha de ved sidenav hverandre oppe i hodet

Start-knappen hadde jo hvert konge og hatt i en av armene.. er ikke sikker enda..

Cd-rommen(e) er planen at de skal komme ut mellom armene,, og når jeg har kuttet ut til vifter bak så bruker jeg stoffet som er til overs til og sette i fronten på cd,rommen så den ikke syns..

Dette er grunnplanen, nye ideer kommer sikkert underveis + sikkert noen forandringer, tar gjerne imot tips fra dere der ute..

Oppdateringer kommer..

Pikachu.jpg

Da har jeg fått min første sponsor..

vendur.gif

Fritt valg av 1 vifte,, gratis frakt, + 20% rabatt .. Tusen takk til Vendur.no

Endret av Welle2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager luft uttak bak, til strømforsyningen, og til andre vifter,, cpu'en må ha en kraftig kjøler hvertfall.. samme med hdd og skjermkortet..

Bambsen er ganske stor,, man får plass til dette i den for og si det sånn..

Skrevet

Ser interresat ut det her ;) Spennende å se om du får det til. Hvor stor er bamsen i mål da? Har du tenkt å støtte opp bamsen litt unntatt hk og psu eller?

Go on! ;)

Skrevet

47,4cm i høyde..

41,2cm i bredde..

Hvis jeg drar ut stingene som er sydd under bamsen så får jeg av underdelen, og da kan jeg i tilfelle gjøre den høyere.. dette lar seg også gjøre med sidene, hvis jeg skal ha den bredere..

Skrevet
47,4cm i høyde..

41,2cm i bredde..

Hvis jeg drar ut stingene som er sydd under bamsen så får jeg av underdelen, og da kan jeg i tilfelle gjøre den høyere.. dette lar seg også gjøre med sidene, hvis jeg skal ha den bredere..

5160439[/snapback]

jamen da så! med de målene der så går det nok. jeg trodde det var en sånn liten en jeg :p

Gleder meg til å se resultatet, Good Luck! :thumbup:

Skrevet

Jo hadde hvert noe det, holder fortsatt på med litt planelegging.. Morgendagen blir vel og ta ut fyllet og ta noen mål ++.. legger opp noen flere bilder i morra..

Skrevet (endret)

For et morsomt prosjekt. :)

Kommer til å følge med på dette.

EDIT: Støtter king_of_kong sitt forslag, ang. CD-rommen. ;)

Endret av Espen54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...