Gå til innhold

Oslo-folket! Det er oss!

Bone

Anbefalte innlegg

Skrevet
Idiotisk tråd rett og slett, hva pokker spiller det for noen rolle hvor man bor? Er hw.no blitt det nye sjekkestedet for sosiale avvikere?  :!:

5520401[/snapback]

Eh, kanskje det er noen man kjenner her? Kanskje noen man ser til daglig? Who knows?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I 2004 ble mange av bydelene i Oslo slått sammen. I den sammenheng ble bydelene Vinderen og Røa slått sammen og fikk navnet Vestre Aker bydel. Navnet henspiller på det eldste gårdsnavnet i Oslogryta, Aker, som er fra eldre jernalder.

5523536[/snapback]

Vindern var det ja, visste jeg hadde nesten rett.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg så T-bone på Oslo S engang. Han satt ved siden av ei dame.

La oss stalke hw.no medlemmer!

Endret av Bitex
Skrevet
I 2004 ble mange av bydelene i Oslo slått sammen. I den sammenheng ble bydelene Vinderen og Røa slått sammen og fikk navnet Vestre Aker bydel. Navnet henspiller på det eldste gårdsnavnet i Oslogryta, Aker, som er fra eldre jernalder.

5523536[/snapback]

Vindern var det ja, visste jeg hadde nesten rett.

5524030[/snapback]

Sorry... Rotet... Men du burde ha forstått det! ;)

Skrevet

Kanskje vi skulle splitte lag? Hovedstadsområde rommer jo 25% av befolkninga, om ikke mer, så det ville kanskje vært lurt å lage egne tråder for øst, vest, sør og nord? Og sentrum :fun:

Skrevet
Kanskje vi skulle splitte lag? Hovedstadsområde rommer jo 25% av befolkninga, om ikke mer, så det ville kanskje vært lurt å lage egne tråder for øst, vest, sør og nord? Og sentrum :fun:

5524758[/snapback]

Ja, det vil moderatorene like! :dribble:

Hvorfor ikke lage en tråd for hver bydel når vi først er i gang? Eller kansje en for hvert hus?

Skrevet

5524758[/snapback]

Ja, det vil moderatorene like! :dribble:

Hvorfor ikke lage en tråd for hver bydel når vi først er i gang? Eller kansje en for hvert hus?

5524783[/snapback]

Når det først er så mange tråder om hvor folk bor, hvorfor ikke ha det litt mer presist?

"Åsbråten borettslag, hvor mange er vi?" :p

Skrevet
Mange fra Nordstrand her, virker det som.

5514069[/snapback]

+1

Eller.. kanskje vi skulle kalt det bekkelaget..

5525781[/snapback]

Slenger oss på denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...