Gå til innhold

Program som kan slette filer som ikke vil slettes?

trx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det noen program som kan slette filer som ikke vil la seg slette? Jeg snakker f.eks. om mp3-filer (gjelder ikke bare denne filtypen, også doc, rar osv) som jeg får en feilmelding som sier "kan ikke slette, ingen tilgang. Sjekk om filen er skrivebeskyttet etc" når jeg prøver å slette de.

Jeg er 100% sikker på at de ikke er i bruk av noe program. Husker jeg hørte om et program som utnytter en funksjon i Windows, men kommer ikke på hva det heter... Noen som har tips?

Endret av trx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kan prøve, er følgende:

Start - Kjør - CMD

Der går du til mappen filen ligger..

Så avslutter du explorer.exe

Gjør det i task manager..

så skriver du del navnetpåfilen.filtype og trykker enter

vips.. så er den sletta..

Hvis ikke det funker, så vet jeg ikke.

Skrevet (endret)

Den var ikke så dum... men det funka ikke. Det sto at den ikke fant fila det var snakk om, enda jeg prøvde på mange forskjellige filer (som har samme problem). Uansett, takk for svaret. Noen andre?

Endret av trx
Skrevet
Finnes det noen program som kan slette filer som ikke vil la seg slette? Jeg snakker f.eks. om mp3-filer (gjelder ikke bare denne filtypen, også doc, rar osv) som jeg får en feilmelding som sier "kan ikke slette, ingen tilgang. Sjekk om filen er skrivebeskyttet etc" når jeg prøver å slette de.

Jeg er 100% sikker på at de ikke er i bruk av noe program. Husker jeg hørte om et program som utnytter en funksjon i Windows, men kommer ikke på hva det heter... Noen som har tips?

5149031[/snapback]

Unlock er et glimrende program til dette problemet. Gratis er det også. Last det ned her: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Skrevet

Jeg har ihvertfall ikke fått til å slette de i sikkerhetsmodus, skal prøve med programmene her. Har dere flere råd/tips til programmer og måter å¨slette de på, kom med det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...