vegard_S Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det gir ett adrenalin kikk, men det er så urealistisk at jeg ville ikke kalt det kjøre klede, men farts glede eller spenning.Det er mye gøyere å kjøre når det er så realistisk (minst) at man må bremse og kjenne bilen godt for å få gode tider og slå motstanderen mener jeg. 5212948[/snapback] Ja det skulle jeg også likt å sett. Fiat'en dauer jo nesten når det kommer en oppover bakke eller når man svinger. 5212977[/snapback] da er du vel ikke kommet langt nok i spillet?
TheOats Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Det gir ett adrenalin kikk, men det er så urealistisk at jeg ville ikke kalt det kjøre klede, men farts glede eller spenning.Det er mye gøyere å kjøre når det er så realistisk (minst) at man må bremse og kjenne bilen godt for å få gode tider og slå motstanderen mener jeg. 5212948[/snapback] Ja det skulle jeg også likt å sett. Fiat'en dauer jo nesten når det kommer en oppover bakke eller når man svinger. 5212977[/snapback] Hm? Er sikkert overtrøtt men skjønte ikke helt sammenhengen.
Marius_EV Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hehe, trøtt jeg også ja:P Det ble vel mer en faktasetning det der uten noe som helst sammenheng med den qoutede teksten.
Mala Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hehe, trøtt jeg også ja:P Det ble vel mer en faktasetning det der uten noe som helst sammenheng med den qoutede teksten. 5213057[/snapback] Ja, vi tenger dem også iblant hehe
TheOats Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hehe, trøtt jeg også ja:P Det ble vel mer en faktasetning det der uten noe som helst sammenheng med den qoutede teksten. 5213057[/snapback] Workes for me :!:
daniel_984 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 *snip* Edit: Er skuffet over utvalget av biler i MW. Trodde det var snakk om rundt 100 biler, men da det ble lansert var det bare 30, og ingen ferrarier, mclaeren, koenigsegg osv. Ble vel for dyrt for dem. 5212866[/snapback] Feil, McLaren blien er Mercedes F1 bilen du får helt til slutt. Koenigsegg kan jeg godt skjønne siden den ble sluppet for bare et halvt år siden elns... Ferrari har jeg faktisk stussa over selv, de har råd ti lto lambo, men ikke en eneste en av ferrari....
TheOats Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 *snip* Edit: Er skuffet over utvalget av biler i MW. Trodde det var snakk om rundt 100 biler, men da det ble lansert var det bare 30, og ingen ferrarier, mclaeren, koenigsegg osv. Ble vel for dyrt for dem. 5212866[/snapback] Feil, McLaren blien er Mercedes F1 bilen du får helt til slutt. Koenigsegg kan jeg godt skjønne siden den ble sluppet for bare et halvt år siden elns... Ferrari har jeg faktisk stussa over selv, de har råd ti lto lambo, men ikke en eneste en av ferrari.... 5213460[/snapback] Koenigsegg er med i Forza og det er også over et halvt år gammelt.
Marius_EV Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Heh, Koenigsegg er jo ikke en bil, men et merke. CC8S ble lansert i 2000 og CCR i 04. lamborghini eies jo av bmw eller audi, husker ikke helt hvem, så er kanskje ikke så rart at de er med. Tipper ferrari likte dårlig at folk skulle modifisere bilene deres.
TheOats Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Heh, Koenigsegg er jo ikke en bil, men et merke. CC8S ble lansert i 2000 og CCR i 04. lamborghini eies jo av bmw eller audi, husker ikke helt hvem, så er kanskje ikke så rart at de er med. Tipper ferrari likte dårlig at folk skulle modifisere bilene deres. 5213943[/snapback] Ok tok litt feil.
vegard_S Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) lamborghini eies jo av bmw eller audi, husker ikke helt hvem, så er kanskje ikke så rart at de er med. 5213943[/snapback] Lamborghini eies av VW min venn EDIT: VW eier også følgende merker: * Audi * Bentley * Bugatti * SEAT * Škoda ikke verst for ei folkevogn å regne. Endret 27. november 2005 av vegard_S
Eirikk Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Hvor kan jeg få lastet ned demoen til NFS: MW? gidder ikke kjøpe spillet enda, ønsker meg det til jul, serru.. Endret 27. november 2005 av Eirikk
anietsoj Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Hvor kan jeg få lastet ned demoen til NFS: MW? gidder ikke kjøpe spillet enda, ønsker meg det til jul, serru.. 5214674[/snapback] Gå inn her;)
invalid_user Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Noen som vet hvordan jeg skifter mellom fargetypene (Gloss, osv), når jeg skifter paintjob? Har Most Wanted på PC.
Klyde frog Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Noen som vet hvordan jeg skifter mellom fargetypene (Gloss, osv), når jeg skifter paintjob? Har Most Wanted på PC. 5215016[/snapback] Det er piler til som peker til høyre og venstre ved siden av der det står gloss: <-----Gloss----> Trykk på den så kommer custom og metallic opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå