Ondskapen Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg har en venn som skal kjøpe seg ny mobil her er noen av kravene: Funksjoner: -Kalender: Ja Skal bare ha litt avtaler. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Skader ikke -JAVA:Ja. -Email klient:Spiller ingen rolle. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ -Vekt: ikke over 250g -Antenne: nei "Støt/sprut/støv-sikker": spiller ingen rolle. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Ikke under 65000. -Størrelse på skjerm: Så stor som mulig. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): ja, djuice magnum Diverse: -Merke: Her er det ett fett. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Det er ikke noe must. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: 30mb, og MANGE meldinger i inboxs -Minnekort?:(Ja/nei). -MP3: Gjerne. -Radio:Fuck radio. -UMTS: nei. -Triband: Ja. -Wlan: Sier ikke nei - Mulighet for GPS: Nei Endret 12. november 2005 av thomas ll
figure_02 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Veit ikke hva du får for 1500,- jeg. Men du kan få SE k700i for 299,- med Magnum på elkjøp Den er kanskje litt ''ut'' da, men har bra kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå