nOne Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 jeg har ett problem og det er at når jeg endrer volumet eller skifter kanal på mitt tv kort settes + 20 db boost på automatisk på mitt lydkort(mikrofoningang). jeg har pinacle pctv pro windows 2k sp3 creative sb 5.1 live setter pris på all hjelp [ Denne Melding var redigert av: nOne på 2002-08-27 23:16 ]
THX 1138 Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Vel, jeg har ikke nøyaktig samme TV-kort eller lydkort, men har derimot nøyaktig samme problem. TV-kortet mitt og lydkortet er forresten ikke så veldig annerledes da; jeg har et Pinnacle PCTV Rave (billigvarianten) og et gammelt SB Live! Platinum. "Løsningen" på problemet ble for meg å bruke line-in. Etter å ha gått over til dette fikk jeg imidlertid et nytt problem. For å i det hele tatt få lyd når jeg skal se på TV, må jeg nå gå inn på innstillingene for lyd i TV-programmet. Av en eller annen merkelig grunn begynner lyden å virke i det øyeblikk jeg gjør dette, selv om jeg ikke foretar noen innstillinger. Jaja, det er i det minste bedre enn å bli utsatt for livsfarlig høy lyd hver eneste gang man bytter kanal. :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå