Hotel Papa Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Heisann!! Jeg lurer på hvordan man tar over en by uten å bruke hæren din? Eller er det eneste måte å ta over på? Hans Petter
Serious Ninja Pope Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Ved å bygge masse ting får du mere impresivenes, når du har nok impresivenes så tar du over en annen by...du kan sjekke hvor mye du trenger ved å holde over hovedmonumentet i byen du skal ta over...
Hotel Papa Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 oki takk skal du ha! Er det noen som vet hvordan jeg holder styr på dyret mitt? Han går hele tia å velter trær eller spiser mennesker, og han får like mye bank hver gang! Komplisert spill ass
tOmma- Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Er det noen som vet hvordan jeg holder styr på dyret mitt? Han går hele tia å velter trær eller spiser mennesker, og han får like mye bank hver gang! 5142813[/snapback] Ja, det du må gjøre er å holde øye med ham! Enklere blir det ikke... Bind ham til hånda di med leash (free will) og lære ham forskjellen på rett/galt. Straff ham om du ikke vil at han skal spise mennesker - med mindre du VIL at han skal spise mennesker... Det at han får like mye bank hver gang.. Jeg går ut i fra at du mener at han blir banket opp av et annet dyr. Løsningen er enkel, få ham til å plukke opp trær og deretter be ham om å løfte vekter med treet! Eller en ore rock da. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå