Christian_ Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg har surfet litt rundt på calcgames.org for å finne noen underholding til mattetimene. Problemet er at det er så mange av spillene: http://calcgames.org/cgi-bin/files/files.c...pe=prog&cat=all Er det noen som har prøvd mange av dem? Jeg har lyst til å prøve SuperMario, men jeg får ikke til å starte det på kalkulatoren. Noen som vet hvordan jeg gjør det. Takker for alle svar mvh Christian
Christian_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Ja, jeg har alledede lagt inn Airhockey, PuzzPack + et par til. Noen andre som har prøvd noen kule? Og er det noen som vet hvordan man får supermario til å fungere?
ttt Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Tetris er no ein klassikar. Ellers så kan poker/black jack spel vere artige.
Christian_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Hm, finner ikke tetris på siden faktisk. Er det noen som vet om et program lignende exel? som man kan ha på kalkulatoren? Haqdde vært greit
invalid_user Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Hvordan går det ann å ha spill på kalkisen? :/
Christian_ Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Må instalere den medfølgende programvaren og instalere drivere. deretter laster man ned spillet og sender filene over til kalkulatoren
KVTL Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Lgde spill og programmer selv til min Casio for haugevis av år Funket phett det.
Christian_ Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Jeg klarer det jeg og, men jeg er ikke proff hvis du skjønner Men er det ingen som vet om noen bra spill eller som vet hvor jeg kan finne et exel lignende program? Christian
Deathie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Blir ikke spillene utrolig dårlige? Kan tenke meg at spill som tetris og poker funker, men Super Mario? Kan aldri tenke meg at dette kan funke på en kalkulator! chs89: En sikker vinner er Pong.
pgrundet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Går det ann å legge ut spill på en vanelig kalkis?
Deathie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Går det ann å legge ut spill på en vanelig kalkis? 5245501[/snapback] Det spørs hva du legger i "vanlig" kalkulator. Man er nødt å ha en grfisk kalkulator aka. en-kalkulator-man-bruker-på-gymnas.
pgrundet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ikke sånn man får for 50 kr på Europris da altså?
Deathie Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Den kalkulatoren Lar5 viste, er Texas utgaven, som er et av to alternativer i den videregående skole. Man kan også bruke Casio's kalkulatorer:
Shhhh Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Kjøper du storebroren ti89 (ca 2100 kr) har du litt flere muligheter for spill tror jeg Jeg har denne selv, men ingen spill på den. Ser ikke helt nytten. Men uansett, lykke til. Kanskje du finner noen på www.education.ti.com? Endret 4. desember 2005 av Shhhh
Forumforumforum Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 jeg hadde dratt over en hel masse spill.. Byttet batteri.. så: "Ram cleared" spillene var borte... (var det derfor ? oO )
Christian_ Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 jeg hadde dratt over en hel masse spill.. Byttet batteri.. så: "Ram cleared" spillene var borte... (var det derfor ? oO ) 5270827[/snapback] Jaja Espen Trodde elektrofolk kunne slikt jeg Fikk du prøvd noen spill da? Hvilken var i såfall best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå