Gå til innhold

Beste spill på kalkulator (ti84 plus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har surfet litt rundt på calcgames.org for å finne noen underholding til mattetimene. Problemet er at det er så mange av spillene: http://calcgames.org/cgi-bin/files/files.c...pe=prog&cat=all Er det noen som har prøvd mange av dem? Jeg har lyst til å prøve SuperMario, men jeg får ikke til å starte det på kalkulatoren. Noen som vet hvordan jeg gjør det.

Takker for alle svar

mvh

Christian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer det jeg og, men jeg er ikke proff hvis du skjønner :p Men er det ingen som vet om noen bra spill eller som vet hvor jeg kan finne et exel lignende program?

Christian

• 3 uker senere...
Skrevet

Blir ikke spillene utrolig dårlige? Kan tenke meg at spill som tetris og poker funker, men Super Mario? Kan aldri tenke meg at dette kan funke på en kalkulator!

chs89: En sikker vinner er Pong. ;)

Skrevet
Går det ann å legge ut spill på en vanelig kalkis?

5245501[/snapback]

Det spørs hva du legger i "vanlig" kalkulator. Man er nødt å ha en grfisk kalkulator aka. en-kalkulator-man-bruker-på-gymnas. ;)

Skrevet (endret)

Kjøper du storebroren ti89 (ca 2100 kr) har du litt flere muligheter for spill tror jeg :)

Jeg har denne selv, men ingen spill på den. Ser ikke helt nytten. Men uansett, lykke til. Kanskje du finner noen på www.education.ti.com?

ti89large.jpg

Endret av Shhhh
Skrevet
jeg hadde dratt over en hel masse spill.. Byttet batteri.. så:

"Ram cleared"

spillene var borte...

(var det derfor ? oO )

:p

5270827[/snapback]

Jaja Espen

Trodde elektrofolk kunne slikt jeg :p

Fikk du prøvd noen spill da? Hvilken var i såfall best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...