Gå til innhold

Laste ned raskere RAM

StupidNick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

HVA" seff er det sant!! Jeg lasta ned 1GB ram til pc'n min for 2 dager siden. Det er viktig å passe på temperaturen i pc'n! den blir ganske høy. Men husk at du må ha over 1 GB plass på harddisken! eller så klikker det. Viktig!

nå kan jeg åpne et program mye fortere! Det er nesten lit skremende! Det er enklere å laste ned raskere internet da. Jeg tror man skal legge html filen i system mappa. Men må stike skal laste ned prosessorkraft. men hvis man skal bare øke hastighten litt, så kan du bruke speedometeret på itavisen! Konge

:D!

EDIT: fant ut at det ikke stemte

Endret av tAno16
Skrevet (endret)

Jaja, synd for ham. Kjenner mange som kunne finne på noe slikt. Men jeg må innrømme at det er morsomt.

Endret av morra
Skrevet
Denne er gammel, er jeg rimelig sikker på. Mener å huske at jeg har lest den før.

5186430[/snapback]

nei den var helt ny da jeg startet denne tråden..

btw brukeren heter BlodFerskBruker, se brukerens emner for tidspunkt osv..

Skrevet

Synes at disse vitsene om å laste ned RAM etc. er rimelig oppbrukt nå.. Var gøy til å starte med men nå er det litt.. teit? synes jeg da..

• 4 uker senere...
Skrevet
Om du slår opp ordet "Dum", i ei ordbok, får du nok noe ala det du skrev selv. "Mangel på kunnskap"

5164502[/snapback]

Stemmer :)

dumb [dum]

adjective (comparative dumb·er, superlative dumb·est)

1.  unintelligent: regarded as having or showing a  low level of intelligence

5164515[/snapback]

Det er ganske stor forskjell mellom intelligens og kunnskap da... Så det stemmer nok ikke, nei.. ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...