Joachim_F Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Opprinnelig håpet Valve at Half-Life 2: Aftermath skulle komme ut denne måneden, men som de fleste nok har skjønt, kommer ikke dette til å skje. Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Tja, hvorfor ikke utsette til 2007, og være sikker? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Hadde virkelig håpet å fått fortsettelsen i år, men heldigvis så er det mye annet snaks før jul og da. Blant annet Mario Kart DS og Kameo Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 De må få gjøre det de mener må til for å gjøre ekspasjonen så god som mulig. Ting tar tid, og forsinkelser er noe vi nesten må forvente i software-prosjekter. Jeg for min del stoler på at Valve vil gi oss enda en stor opplevelse Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Vi klarte å vente i 6 år (+/-) på Half-Life 2, så kan man ikke vente noen ekstra månder på HL2.aftermath? Neida, kommer det til neste år så er det kjempefint. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg sier det rett ut. Jeg hater valve!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg sier det rett ut. Jeg hater valve!! 5139417[/snapback] Og hvorfor det? Hadde det ikke vært for dem så hadde du ikke hatt noe å vente på! Det er lov å tenke selv om du tydeligvis har litt vondt for det Eller er du bare veldig bortskjemt? Lenke til kommentar
AnabOle Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 det er ditt problem. Gleder meg sykt til Aftermath kommer, håper vi får noe i HL2 duren, kanskje uten loadepunkter, det hadde vært digg. Syns det ødela mye av flyten i HL2. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 det er ditt problem. Gleder meg sykt til Aftermath kommer, håper vi får noe i HL2 duren, kanskje uten loadepunkter, det hadde vært digg. Syns det ødela mye av flyten i HL2. 5139452[/snapback] Hvis du skulle ha spilt hl2 uten loadepunkter måtte du hatt en monster PC, med en enorm mengde RAM. Lenke til kommentar
AnabOle Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 egentlig ikke, er en teknisk sak. at den loader deler i bakgrunnen mens de områdene du har gått forbi viskes ut av minnet. Er klart på flere PS2 spill, f.eks det spillet som har tittelen "going commando" bak, og det nye tony hawk spillet. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Det er bedre at de tar seg litt ekstra tid å gir ut et ferdig spill, enn at de slipper det uferdig med masse bugs og feil. Men å vente kan være lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
AnabOle Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 er det noen storspill som kommer nå til jul å glede seg til? har allerede runda F.E.A.R og Quake 4. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Kameo? riktignok x360 da. The Movies ser spennende ut.. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg sier det rett ut. Jeg hater valve!! 5139417[/snapback] Og hvorfor det? Hadde det ikke vært for dem så hadde du ikke hatt noe å vente på! Det er lov å tenke selv om du tydeligvis har litt vondt for det Eller er du bare veldig bortskjemt? 5139445[/snapback] Valve fucket up min steam konto. så de enda ikke har fikset. jeg kan ikke spille noen av de spillene jeg har kjøpt. og de nekter å gi meg pengene tilbake. Thats why!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. november 2005 Rapporter Del Skrevet 11. november 2005 Jeg sier det rett ut. Jeg hater valve!! 5139417[/snapback] Og hvorfor det? Hadde det ikke vært for dem så hadde du ikke hatt noe å vente på! Det er lov å tenke selv om du tydeligvis har litt vondt for det Eller er du bare veldig bortskjemt? 5139445[/snapback] Valve fucket up min steam konto. så de enda ikke har fikset. jeg kan ikke spille noen av de spillene jeg har kjøpt. og de nekter å gi meg pengene tilbake. Thats why!! 5140773[/snapback] Og hvorfor at de tuklet kontoen din mon tro? De har nok en god grunn. Er jo bare å starte en dialog med de og løse problemet. Har hørt om veldig få som har hatt problemer med kontoen sin i Steam. De som har hatt det har som oftest drevet med litt "tvilsomme" ting. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 For min del liker jeg ikke steam fordi jeg bare har problemer med den. Som nå må jeg vente i 20 min før steam starter opp i offline mod, aner ikke hvofor. Men hater ikke valve av den grunnen, hater steam systemet, men valve lager utrolig gode spill og trenger jeg steam for å spille dem må jeg bare overleve det. Gleder meg en del til Aftermath kommer, men lurer på hvordan de skal forklare slutten på HL2. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 Valve er sinnsykt treige. Alltid vært. Lenke til kommentar
AnabOle Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 eller kanskje de bare tar seg tid til å gjøre ting ferdig. HL1 og HL2 er vel bevis på det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 HL2 er vel bevis på at de brukte veldig lang tid på å lage enda et skytespill. Lenke til kommentar
AnabOle Skrevet 12. november 2005 Rapporter Del Skrevet 12. november 2005 det stemmer, men er vel resultatet som teller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg