Gå til innhold

Jeg vil begynne og spille , trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg vil begynne og spille wow , men har ikke tid/ eller gidda til og finne en butikk som selger cd( dvd ?? ) en . finnes det noen måte jeg kan laste ned spillet og betale med visa ??

 

evntelt finnes det noen plasser som selger cd keys til spillet , jeg har en kompis med orgnal cd , men jeg tviler på at det er mulig og bruke samme cd key .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Du bør kjøpe spillet enten på nettet, eller i butikk. Du bør også gi inntrykk av at du har som intensjon å gjøre dette her på forumet, ettersom det å laste ned spill og diskusjon av dette ikke tillates her på forumet (noe du selvfølgelig allerede vet, det stod jo i retningslinjene du godtok).

 

Spillet er for øvrig verdt penga, og du får tidenes saftigste manual med på kjøpet, det anbefales! =)

Lenke til kommentar

jøss lenge sidne jeg har sett noe som påpeker retningslinjene for meg :p

 

vell jeg regner med alle skjønte at jeg vil kjøpe spille , sidne jeg spurte etter en plass jeg kunne betale med visa :p

 

men men ser ut til at jeg får bestille meg en cd da . noen som vet hvor det billigst da

 

 

btw hva er vitsen med og piratkopiere et spil som krever et abonemang og valid key for og i det hele tatt spille ???

Lenke til kommentar
Btw. FtZ, om du skal spille WoW, så gjør meg en tjeneste og start Horde på Dragonmaw :p

5135940[/snapback]

 

Sliter horde på dragonmaw? Dere eier nå som oftest både i AB, AV og WSG etter det jeg har fått oppleve. Hvorfor kan ikke alliance sjønne at BS er nøkkelen til seier? I alle fall var den det i dag når jeg opplevde min tredje AB seier. :p

Lenke til kommentar
Herregud. Drit i å svar trådstarter. Han har fått vite at det ikke går an. At dere gidder å gneldre om alternative måter for å få tak i det.

5136324[/snapback]

 

temper temper

 

jeg har da faktisk og spurt om alterntiver og da :nei: , altså hvor spillet er billigst og sånt

 

btw jeg skjønner ikke noe av alle disse forkortelsene deres :p

 

og nei jeg skal ikke være horde , jeg skal spille som alliance , være sånn alve ting , og klasse hunter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...