Gå til innhold

Har Truesilver champion blitt mye bedre etter 1.8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som roter....eller har virkelig den gode gamle truesilver champ blitt bedre etter 1.8 patchen?

I går drev jeg i minet i ehh ja...øst for badlands..husker ikke navnet, men uansett så løp jeg rundt med phantom blade og skjold. Hogget løs på noen dark iron dverger. Dem gikk jo ned etter en stund da, men jeg fikk endel skade fordi kampen varte en stund. Så skiftet jeg til truesilver champ og da skal jeg si det ble andre boller. Dvergene gikk ned i hopetall og i stort tempo. Kan ikke huske at truesilver champ var så bra før liksom. Nå har jeg ikke spilt noe særlig med 53lvl war min etter 1.8 kom så....

Men det kan jo vitterlig se ut som om den fikk en boost av den 3.3xskade på inst attacks som ble innført med 1.8. Da sverdet egentlig er kjapt for et 2hvåpen i forhold til dem trege øksene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det ikke bare utregningen av DPS som er forandret da?

5134219[/snapback]

Det som er forandra er damage-mutliplier på våpen på instant-attacks, der 2h-våpen blei forandra fra våpen-speed til 3.3 - som igjen betyr at ja, truesilver champion har blitt bedre.

Skrevet

Når du bruker mortal strike og whirlwind vil ALLE 2hand våpen regnes som at de har 3.3 i speed REGNET AV ATTACK POWER!

Hvis et våpen har for eks. 185-265 base damage, 3,6 i speed, og du har 950 attack power vil utregningen bli slik:

(185+265/2) + (950/14 * 3,3) = weapon average damage

merk at attack power change er bare merkbart ved instant attacks som Mortal strike og Whirlwind for warrior sin del.

Skrevet

ja nei merker og merker....jeg ble vel bare overasket hvor mye bedre truesilver var enn phantom blade kanskje. Men jeg har liksom ikke spilt så mye i det siste så det bare slo meg at det kunne være 1.8 som buffet truesilver litt...

Men uansett så er truesilver et knall våpen til mitt lvl enda! Jeg tror jeg komemr til å ha det til jeg dinger 60 og epic hest er innkjøpt. Det der shield greiene som proccer titt og ofte er faktisk ganske genialt.

Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale deg å blir med i Alterac Valley en tur å gjøre den questen på å vinne en runde. Polearmen du kan velge i reward er mye bedre enn truesilver champion :)

Edit: og fullstendig gratis :thumbup:

Endret av likferd
Skrevet
Når du bruker mortal strike og whirlwind vil ALLE 2hand våpen regnes som at de har 3.3 i speed REGNET AV ATTACK POWER!

Hvis et våpen har for eks. 185-265 base damage, 3,6 i speed, og du har 950 attack power vil utregningen bli slik:

(185+265/2) + (950/14 * 3,3) = weapon average damage

merk at attack power change er bare merkbart ved instant attacks som Mortal strike og Whirlwind for warrior sin del.

5135636[/snapback]

QFT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...