Gå til innhold

Psi - tankens kraft


Juleniss1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis meningen med denne tråden var å få meg til å le, så sviktet den. ble ikke rent lite skuffet her. hadde forventet at den skulle vise meg et klipp av en fyr som blir avslørt mens han får noen til å sveve over noen sverd eller noe sånt, og tauet ryker. ikke at den skulle vise meg en tråd med en masse sneversynte folk og la meg le av dem.

 

 

at de derre PSI greiene faktisk finnes, kan man snakke om i det uendelige, eller til noen kan bevise noe om det, avhengig av hvilken som kommer først. jeg lar den delen være opp til andre, men det blir sannsynligvis den siste. i den tråden der så jeg en haug med folk som hakket på alt sammen angående PSI, og synes det var omtrent like smart som å starte en bruktvare butikk for vann. og så var det de som synes at det var kult, og fikk noe til. jeg tror ikke på noen av dem. førstnevnte gjengen er sneversynt, og sistnevnte har sannsynligvis oversett noe, som forklarer deres mystiske fenomener som normale.

 

jeg har prøvd lignende greier for å flytte lettere objekter før, til de som lurer på det, og har hatt varierende resultater. de fleste ender opp med at jeg finner ut at temperaturforskjeller i rommet skaper trykkforskjeller, som dermed skaper vind, som gjør jobben for meg. altså ikke noe som direkte beviser at dette finnes, da det er for mye som forurenser resultatet. de fleste ville ikke merket dette heller, så sannsynligvis er det derfor de fleste sier at de klarte noe. derimot skal det sies at jeg flere ganger årlig ender opp med å spontant forutse ting som vil komme til å skje i fremtiden, og de slår aldri feil, helt ned til hva jeg tenker, og hvor mange ganger jeg flytter øynene. det finnes ingen forklaring på det innen vitenskapen, så de kan ikke bevise at dette ikke eksisterer. begge er en del av PSI ideene, så bevisene er tvetydige fortsatt, men meningene ser vi at er like sterke som alltid. at folk er subjektive nok til å håndfast tro på det ene eller det andre, synes jeg er synd, uansett hvilken vei man lener seg. nesten bortkastet serverplass, den tråden der. jeg holder meg nok objektiv på denne her, jeg. skulle likt å kunne sveve rundt i stedet for å gå, men inntil jeg ser bevis for det ene eller det andre, så er det bare en fin fantasi for å drepe tiden. tross alt var folk like meningsfylte når noen påstod at man kunne fly, eller at moses ledet en haug med slaver over rødehavet. endte bare opp med at noen fant bevis for den ene eller andre veien, og så fikk den ene gjengen siste latteren, og det var det. ingen som tenkte over at de kanskje skulle være litt mer nøytrale til ideene de fikk presentert.

 

men bare en liten ting til trådstarter. "Alle oss som ikke går på syre vet at parapsykologi er bare pisspreik." har du noe som helst bevis for denne påstanden? for det første er den dårlig formulert, da alle mennesker har en PH på 5.5 på hudoverflaten, og vi går på denne, så dermed går man på noe som er syreholdig, og for det andre kan du ikke være sikker på hva alle i verden "vet" om et emne, langt mindre at alle i verden har samme kunnskap. spesielt ikke når de du refererer til som "normale" er folk som ikke finnes. og for det tredje finnes det vel vitterlig ikke noe som beviser hverken for eller mot at parapsykologi i det hele tatt finnes?

 

 

nei, det her var søvndyssende kjedelig. om noe som helst skulle få meg til å flire, må det være at det var på et CS forum. og selv det er ikke særlig morsomt.

Lenke til kommentar
men bare en liten ting til trådstarter. "Alle oss som ikke går på syre vet at parapsykologi er bare pisspreik." har du noe som helst bevis for denne påstanden? for det første er den dårlig formulert, da alle mennesker har en PH på 5.5 på hudoverflaten, og vi går på denne, så dermed går man på noe som er syreholdig, og for det andre kan du ikke være sikker på hva alle i verden "vet" om et emne, langt mindre at alle i verden har samme kunnskap. spesielt ikke når de du refererer til som "normale" er folk som ikke finnes. og for det tredje finnes det vel vitterlig ikke noe som beviser hverken for eller mot at parapsykologi i det hele tatt finnes?

5131641[/snapback]

lol

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...