Gå til innhold

lvl 56 mage Need roller på staff of jordan..ninja?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Epic BOE er jo ffa imo. Kan diskuteres men, det er mye gull. BOE = FFA alltid mener jeg. Ihvertfall mesteparten av tiden

5131512[/snapback]

Du har vært lvl 60 for lenge. For en caster på lvl 34 er jo en SoJ-drop en stor våt drøm! Jeg hadde blitt klin forbanna hvis en idiot på lvl 56 hadde rolla på den. Det er soleklare ninja-takter, og det skal ikke skje.

Og forslaget til War er både gammelt og forferdelig dårlig gjort (selv om det var aldri så mye sarkasme).

Skrevet (endret)

En annen ting som er teit er at en alltid trykker need på alt han ikke kan bruke , uansett tilsnakk fortsetter det.

Kan man kikke en i en gruppe når man er i en instanse?

Det ender alltid opp med at vi bestemmer oss for at alle trykker need uansett. Så føler jeg meg slem da jeg er druid og vinner Lilla plate armor en annen i gruppa bare kan drømme om. Kun pga G/N systemet blir missbrukt. Selvførgeløig gir jeg har som trenger armoren når vi har heartstonet til IF , men det er nesten så jeg vurderer master-loot for å så dele ut i pausene etter inspeskt /behov.

Og ja,jeg ser alltid på gruppemedlemene og noterer verdier før en Instance.

Endret av War
Skrevet
En annen ting som er teit er at en alltid trykker need på alt han ikke kan bruke , uansett tilsnakk fortsetter det.

Kan man kikke en i en gruppe når man er i en instanse?

Det ender alltid opp med at vi bestemmer oss for at alle trykker need uansett. Så føler jeg meg slem da jeg er druid og vinner Lilla plate armor en annen i gruppa bare kan drømme om. Kun pga G/N systemet blir missbrukt. Selvførgeløig gir jeg har som trenger armoren når vi har heartstonet til IF , men det er nesten så jeg vurderer master-loot for å så dele ut i pausene etter inspeskt /behov.

Og ja,jeg ser alltid på gruppemedlemene og noterer verdier før en Instance.

5132540[/snapback]

Er ikke du lvl ~41? Hvor mange lilla plate armors har du sett droppe?

Men JA man kan kicke folk inne i instancen. Da blir de teleportert ut av instancen etter 60sec.

Skrevet

Ting man ikke skal bruke, trykker man greed på. Annen oppførsel enn det er etter min mening latterlig, om ikke gruppa/raidet har gått med på at alt skal være ffa(jeg går aldri med på slikt).

Altså hva faen er gleden med å tjene noen få gull, når en annen person hadde blitt sjeleglad over sin første epic item? Greedy, det er det det er. Jeg personlig stikker med en gang noen sier "Epic boe is ffa", orker ikke slike mennesker. "The Purple Curse" kalles det. Svetter så fort Lifestone eller Eye of flame dropper i en random gruppe i Stratholme. NEEEEEEED!!1!

Jeg husker selv hvor glad jeg var da jeg fikk min første epic, Sash of Mercy fra Rend rommet. Bare tanken på å ødelegge en av de store gledene ved dette spillet fordi du sparer til level60 mount, er forkastelig, dere hører ikke hjemme i et MMORPG spill, stikk tilbake til CS.

Skrevet (endret)

Nå ble jeg usikker på om det var plate eller mail, men den var lilla og god og jeg ga den til en hunter, Det var skulder med stålpigger på den ene siden.

Ånei, det var i instancen utenfor IF . Den bossen som har bomber rundt seg.

Endret av War
Skrevet (endret)

Nå ble jeg usikker på om det var plate eller mail, men den var lilla og god og jeg ga den til en hunter, Det var skulder med stålpigger på den ene siden.

Det var i SM . Den bossen som har bomber rundt seg.

5132879[/snapback]

Finnes ingen epic shoulder før lvl 50. Og da er det Plate. Stockade Pauldrons :(

Endret av thomas_c24
Skrevet (endret)

Den var lilla, jeg skal spørre hunteren.

Sølvpigger nedover.

Det var i instancen uten for if! west på kartet, hva heter den gjen?

Var i den + sm etter hverandre.

kan banne på at den var lilla, fikk også en lilla stav der en gang.

Men den var sikkert blå

Skal spørre Elephantman eller hvordan det skrives.

Endret av War
Skrevet (endret)

Ligner på en prikk, :dontgetit: Isåfall inkl meg trudde gruppa den var lilla, kanskje på tide med å stille fargene på skjermen?

Skal få det bekreftet.

Han er ofline.

jordan2lz.jpg

AH på Arathor i dag. Ikke bare - frekkt av ninjaen å ta den.

Endret av War
Skrevet

den instancen WAR snakker om er gnomeregan!.. bossen er thermaplugg( eller no sånt) det kommer bomber ut fra takt.. så må du trykke på en rød knapp for at det skal stoppe å komme bomber derfra.. såå kommer det bomber fra en annen plass.. jævlig slit som mage( cloth user sm alle vet) med litt lite STA å løpe rundt der...PGa bombene kommer til den først den ser.. mista faen meg allt livet mitt på 3 bomber:P

Skrevet (endret)
den instancen WAR snakker om er gnomeregan!.. bossen er thermaplugg( eller no sånt) det kommer bomber ut fra takt.. så må du trykke på en rød knapp for at det skal stoppe å komme bomber derfra.. såå kommer det bomber fra en annen plass.. jævlig slit som mage( cloth user sm alle vet) med litt lite STA å løpe rundt der...PGa bombene kommer til den først den ser.. mista faen meg allt livet mitt på 3 bomber:P

5133451[/snapback]

OT

bare skyt bombene med frostbolt ellernoe

Endret av jonasdaman
Skrevet
Ting man ikke skal bruke, trykker man greed på. Annen oppførsel enn det er etter min mening latterlig, om ikke gruppa/raidet har gått med på at alt skal være ffa(jeg går aldri med på slikt).

Altså hva faen er gleden med å tjene noen få gull, når en annen person hadde blitt sjeleglad over sin første epic item? Greedy, det er det det er. Jeg personlig stikker med en gang noen sier "Epic boe is ffa", orker ikke slike mennesker. "The Purple Curse" kalles det. Svetter så fort Lifestone eller Eye of flame dropper i en random gruppe i Stratholme. NEEEEEEED!!1!

Jeg husker selv hvor glad jeg var da jeg fikk min første epic, Sash of Mercy fra Rend rommet. Bare tanken på å ødelegge en av de store gledene ved dette spillet fordi du sparer til level60 mount, er forkastelig, dere hører ikke hjemme i et MMORPG spill, stikk tilbake til CS.

5132831[/snapback]

110% enig!

Bare synd at altfor mange wow-spillere synes at BoE er ffa... Rett og slett tragisk om du spør meg. Need before greed sier jeg.

Penger kan man finne andre steder.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...