Gå til innhold

Vannkjøling i CM Stacker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vannkjøling i CM Stacker jeg også: http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/PC1.jpg

5133738[/snapback]

 

Så bra ut det der.. :) Ser at du også har DFI hk. Er det DFI LanParty nF4 SLI-DR? Det som irriterer meg med dette kortet er at skjermkortet kommer over chipset viften, slik at man ikke kan ha vannkjøling der. :(

 

Angående å gå til anskaffelse av annen radiator enn den som er i MIST settet, så lurer jeg på å bare kjøpe vannkjølingen i deler. Vil jeg spare penger på dette eller?

Kan noen av dere lage ett oppsett på en komplett vannkjøling i samme prisklasse som MIST settet? Kriteriene er da kjøling og at det er lett å sette opp. Er helt ny innen vannkjøling ser dere.

 

En annen ting jeg lurer på er pumpe. Skal man ha en kraftig pumpe så må den vel ha 230V? Hadde vært kjekt med en pumpe jeg kunne koblet til PSU'en, men er disse pumpene "dårlige"?

Lenke til kommentar
jeg har dfi lanparty, der skjermkortet dekker over chipset, men brukte en slik på: http://psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=060400

 

det funker utmerket. du må bare finne den rette veien å plassere blokka på.

 

Tenker på å bytte over til stacker jeg åsså :p

 

(tenkte du ville ha et bilde)

5172827[/snapback]

 

Hmmm, meget interessant... :) Tusen takk! Da blir det nok en slik blokk på meg snart. Men hvordan kjkøler den? I forhold til original kjøleren med vifte...

Lenke til kommentar

Ok. Blir nok en sånn en ja. Er eneste blokken jeg har sett som kan passe HK'et mitt faktisk.

 

CFD: Åssen radiator har du? Fikk du bare plass til kontrollpanelet (AV/PÅ bryter, USB osv.), en CD-ROM og harddisk modulen?

har en viftestyring som jeg skulle hatt plass til, men da går nok ikke det. Radiatoren som følger med i MIST-settet er en cm eller noe for stor... :/

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...