Shicca Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hhmmm... Har faktisk et spørsmål jeg må stille. Når du ser at en dustespion traske inn i byen din, åssen i svarte får du fjerna 'n? Snikmordere og annet pakk vil jo ikke ta på seg oppdrag i egene byer virker det som. Går det ann å detecte de på en enkel måte, så de iallefall drar seg ut av byen?
DurinVIII Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Når jeg ser at det skjer, så sender jeg en av mine egne spioner inn i byen. Jeg tror det skal hjelpe på public security
_richter_ Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 I BI så pleier Spionene å bli kasta ut med en gang jeg sender inn et familie medlem inn i byen..
Herr Brun Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det skal hjelpe aa ha egne spioner i byene. Men hvorfor jage dem ut? Er mye morsommere aa ha portene aapne, da vet du at fienden angriper der og kan sette alt av forsvar i naerheten. Funker spesielt godt med the Greek Cities.
Cuneax Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Jeg har inntrykk av at spioner blir fjernet villkårlig og automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå