Gå til innhold

Hvor finner jeg Ashbringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg Ashbringer?

Alle har hørt om det, men ingen har sett det....

2 bevis på at det finnes:

1. Om man står utenfor Light Hopes Catherdral, og går litt mot Tyr's Hand, finner du 2 vakter på hest. Om du blir stående der litt, vil de begynne å snakke sammen. I denne sammenhengen blir Ashbringer nevnt.

2. ...and so thats where you find the legendary sword of the scarlet highlord, ashbringer.

aint it amazing what u can run into a ordenary day of fishin'?

så....hvor dropper det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk rykter om at når du hadde drept Nefarian, kunne du snakke med en i DM eller noe sånt. det handlet vistnok om fisking ja.

vi får vel vente til neste patch

Skrevet
veldig liten damage range dog....201 - 247....Hvorfor kunne den ikke vært 170-290ISH :S

5126701[/snapback]

Den har +30 - 50 holy damage da.

Så damage rangen blir jo 231-297 :)

Skrevet
veldig liten damage range dog....201 - 247....Hvorfor kunne den ikke vært 170-290ISH :S

5126701[/snapback]

5126714[/snapback]

hmm, ja ikke helt, for dette er vel +dmg, noe som ikke vil legge seg til ved instant attacks og lignende.

Skrevet
Lurer på om den holy damagen ville blitt høyere med den seal of "etellerannet" til pala, det hadde vært vilt.

5126910[/snapback]

Ja ved å bruke Judgment of the Crusader (om du har improved), ville du fått rundt 100 ekstra holy damage per sving..

Skrevet
Lurer på om den holy damagen ville blitt høyere med den seal of "etellerannet" til pala, det hadde vært vilt.

5126910[/snapback]

Ja ved å bruke Judgment of the Crusader (om du har improved), ville du fått rundt 100 ekstra holy damage per sving..

5127259[/snapback]

Tviler på det du gitt. Hverken wands eller f.eks fiery weapon-proc drar nytte av +damage til spells. Ser ikke helt hvorfor denne skal være anderledes..

Skrevet

5126701[/snapback]

5126714[/snapback]

Jeg trodde den var kalkulert inn i DPS :hmm:

Skrevet
da finnes sverdet til arthas, for det leste jeg i en eller annen bok i sm tror jeg det var. Sto iafal om hvem arthas drepte osv. Kongen O.o

5133778[/snapback]

Det er jo allmenn WoW-kunnskap at Arthas drepte faren sin og det beviser ikke at Frostmourne kan brukes av oss dødelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...