Gå til innhold

koble til lysehubben@dc++?

danielsn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med å koble meg til lysehubben nå. Jeg kaller meg [Hadeland][4Mbit]danielsn, men like vell får jeg opp følgende melding:

<-Lysehubben-> YnHub version: 1.031 produced by Yoshi and Nev.

<-Lysehubben-> Antall brukere i hubben: 490 etter en oppetid på: 15:04:36:25

<-Lysehubben-> Det er for øyeblikket utdelt: 73.71 TiB

<-Lysehubben-> Your name should have (one of) the following prefix(s): [LYSE][25Mbit] or [LYSE][10Mbit] or [LYSE][4Mbit] or [LYSE][sTRAKS] or [Dalane][25Mbit] or [Dalane][10Mbit] or [Dalane][4Mbit] or [Haugaland][25Mbit] or [Haugaland][10Mbit] or [Haugaland][4Mbit] or [sandefjord][25Mbit] or [sandefjord][10Mbit] or [sandefjord][4Mbit] or [Hadeland][25Mbit] or [Hadeland][10Mbit] or [Hadeland][4Mbit] or [Vesterålen][25Mbit] or [Vesterålen][10Mbit] or [Vesterålen][4Mbit] or [NTE][25Mbit] or [NTE][10Mbit] or [NTE][4Mbit] or [sola][25Mbit] or [sola][10Mbit] or [sola][4Mbit] or [bykle][25Mbit] or [bykle][10Mbit] or [bykle][4Mbit] or [Lofotkraft][25Mbit] or [Lofotkraft][10Mbit] or [Lofotkraft][4Mbit] or [Klepp][25Mbit] or [Klepp][10Mbit] or [Klepp][4Mbit] or [sunnhordaland][25Mbit] or [sunnhordaland][10Mbit] or [sunnhordaland][4Mbit] or [buskerud][25Mbit] or [buskerud][10Mbit] or [buskerud][4Mbit]

*** Disconnected

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men har du prøvd for sikkerhetens skyld med å skrive lyse i nicket ditt da? kan jo hende det gjør susen...

5121429[/snapback]

Det har jeg også gjort...

Formater en gang til? :hm:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Du må endre prefixen din [4Mbit] --- skal være [6Mbit] og sjekk under properties på favoritehubs at nicket ditt ikke står oppført me [4mbit] på lysehubben...

Håper dette løser problemet!

• 1 år senere...
Skrevet
Formater en gang til? :hm:

Dette er ikke så veldig konstruktivt, men reinstallerte du windows fordi du ikke fikk koblet deg opp mot en dc-hub? :hmm:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei! Kan noen hjelpe med DC++ ? Brukte dette veldig mye før, bruker det også på LAN.. men kan noen si hvordan man kobler seg til f.eks LYSE hubben? Må man gjør noen innstillinger i Settings?

Når jeg prøver å koble meg til en bruker, når jeg er på hubben står det bare Kobler til..?? HJELP

Endret av joaksle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...