Wice Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 lasta ned lost coast nå.. ødela den "gunnen" og helikopteret... Er det ikke mer?
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Desverre det er bare et show-off brett.buhuuuuuuuu
lavizh Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Nei det er ikke mer, som Valve har sagt flere ganger så er dette en tech-demo på 15-20min.
kunchun Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Bare for å vise hvor bra Grafikk Valve kan ordne i stand
Empire of the Sub Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Bare ett brett ja, expansion packen kommer snart. "Hl2 Aftermath" Den er ca 1/3 like stor som HL2
RoMaN Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Dersom oppgraderingspakken til HL2, er bare 1/3 størrelse av det orginale spillet begynner jeg å gråte. Runda HL2 nesten med en gang jeg fikk det =/
Cortinarius rubellus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 husk å sende inn meningen deres til valva angående Lost Coast-brettet, hvis det er nok folk som liker det så kommer de til å lage flere sånne brett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå