Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skuffet over hvor lite morsom den var - noen småmorsome episoder, men det skulle bare mangle. FG var mye bedre for ti episoder og før det siden!

9570745[/snapback]

Jizz...det er første episoden i sesongen...og allerede så skal du bedømme den rett ned? :roll:

Skrevet
Skuffet over hvor lite morsom den var - noen småmorsome episoder, men det skulle bare mangle. FG var mye bedre for ti episoder og før det siden!

9570745[/snapback]

Jizz...det er første episoden i sesongen...og allerede så skal du bedømme den rett ned? :roll:

9572463[/snapback]

Bedømme hva rett ned? Sesongen eller episoden? Om det er sesongen, så har jeg ikke sagt noe om at den er dårlig, selv om jeg frykter det. Og om det er episoden, så skjønner jeg ikke hvorfor det er galt å bedømme episoden uansett hvor i sesongen den er. :roll::roll:
Skrevet

For første gang på 2 år begynte jeg å le av family guy! Denne episoden var utrolig bra, men jeg tror at FG kommer til å fortsette med episoder av sesong 5 kvalitet utover sesongen, det var utrolig mye arbeid i denne episoden, og det kan man se. De neste episodene blir nok elendige igjen, men det får man jo se ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har sett de 2 første episodene i sesong 6. Herregud så elendig!

Kvaliteten har gått ned ekstreemt siden slutten på forrige sesong. Skal prøve meg på episode 3 idag.

Skrevet
Pff. Det var en jævli bra episode, og den var lang også! Herlig for oss Star Wars-entusiaster :)

Second that.. Jeg som elsker når det kommer små Star Wars-referanser i FG. .Også kommer en 45 min lang en.. Haha :D

Skrevet
er det ikke den syvende sesongen som er i gang? Eller regner dere sesong 5 som del 2 av fjerde?

Det er sesong 6 som har startet. Dvd'ene er faktisk feil, siden det står at sesong6 nå kommer ut.

Gjest member-63169
Skrevet

Hvis du liker family guy så fint for deg. hvorfor skal du absolutt ha andre mening?

Skrevet

DVDene er vel ikke feil, det er tidligere tagging av scenen som er feil. Family Guy hadde en lang pause, og når de startet opp igjen tagget scenen det som en ny sesong, noe det ikke er. Det har de begynt å rette opp i nå.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...