Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Family guy is t3h sh1t!

Er nesten så det går forbi Simpsons..

7269858[/snapback]

Det GÅR forbi Simpsons :w00t:

7269887[/snapback]

Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang..

Skrevet

Family Guy er utrolig bra! Så et par episoder hos en venn for en tid tilbake, og ble helt frelst! Har ikke ztv, så får desverre ikke sett det på tv. Noen som vet om det gis ut dvd-er i Norge?

Skrevet
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang..

7284327[/snapback]

Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG.

Skrevet
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

7284327[/snapback]

Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG.

7285931[/snapback]

Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons.

Skrevet
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

7284327[/snapback]

7285931[/snapback]

Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons.

7285971[/snapback]

Merkelig, da Simpsons består hovedsaklig av moral, noe FG ikke har så mye av. Dessuten er det noe morsomt som skjer i FG omtrent hele tiden, handlingen er ikke det viktige, det er å få oss til å le, noe FG klarer mye bedre enn Simpsons..

Skrevet

Finner det utrolig meningsløst og talentløst. Alle klarer å finne på slikt tull som i Family Guy. Men å sette det passende inn i en story klarer de faen ikke, om de i det hele tatt prøver.

Skrevet
Finner det utrolig meningsløst og talentløst. Alle klarer å finne på slikt tull som i Family Guy. Men å sette det passende inn i en story klarer de faen ikke, om de i det hele tatt prøver.

7285995[/snapback]

Ser du på Family Guy pga. handlingen har du gjort noe feil :w00t:

Skrevet
Jeg ser ikke på det i det hele tatt. Så jeg gjør noe veldig riktig.

7286054[/snapback]

Hvordan kan du vite at det du gjør er riktig når ikke du har sett det? :hmm:

Skrevet
Jeg ser ikke på det i det hele tatt. Så jeg gjør noe veldig riktig.

7286054[/snapback]

Hvor mye har du sett på grunnlag av meningene dine?

7286121[/snapback]

Nok, dere som liker det er jo enige at det jeg ikke liker er sant, bare at dere liker det. Så det er ikke noe å pelle på.

Skrevet

Elsker Family Guy selv, og syns det er mye bedre enn Simpsons som er veldig ujevnt. Du kan gå fra å se en helt genial Simpsons-episode til en forferdelig dårlig og kjedelig en. FG derimot er jevnt over morsomt og gullkornene sitter tett! Derfor er FG favoritten! :w00t:

Skrevet
Elsker Family Guy selv, og syns det er mye bedre enn Simpsons som er veldig ujevnt. Du kan gå fra å se en helt genial Simpsons-episode til en forferdelig dårlig og kjedelig en. FG derimot er jevnt over morsomt og gullkornene sitter tett! Derfor er FG favoritten! :w00t:

7286189[/snapback]

Enig :thumbup:

Skrevet
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

7284327[/snapback]

7285931[/snapback]

7285971[/snapback]

Merkelig, da Simpsons består hovedsaklig av moral, noe FG ikke har så mye av. Dessuten er det noe morsomt som skjer i FG omtrent hele tiden, handlingen er ikke det viktige, det er å få oss til å le, noe FG klarer mye bedre enn Simpsons..

7285983[/snapback]

Simpsons består mest av moral? Nei??

Jaja, vi har tydeligvis to forskjellige typer humor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...