Gå til innhold

7800gtx 512 pris og ytelse tråden - +review!

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jajaj 1000spenn mer en forventa, for la halvparten gå på minus bank kortet da, uansett er det bestilt  :cool:

5152319[/snapback]

Gratulerer! Det koster å la din e-penis gro.

Fint at du var så aktiv på dette emnet, forresten.

PS: Nå trenger jeg bare en PC å putte kortet i :p

Venter på A8N32-SLI Deluxe og resten ;)

Skrevet
Hmm Haddet netshop noen inne i dag eller? ser de har priset til 5800kr, det er jo ikke aller værst

5152430[/snapback]

Noen har gjort en meget god jobb her. ( Nvidia ). Når de klarer å få en fyr til å komme og si "5800kr, det ække verst for et skjermkort" :innocent:

Skrevet (endret)
Noen som har bestilt 2 da?

5152339[/snapback]

Om du betal så :p men det blir alt for dyr for meg men blir et ati kort her unsett

Endret av lordsmygen
Skrevet (endret)

huff....ite mye gniiing, å tenking så ble d et XFX kort på meg oxo......selv åm d kostet....så ja, man lever kun en gang :D

takker ijen Invidia for de holder ord :)

Endret av Bahamut
Skrevet (endret)

Data var dyrere før Asas, husker jeg betalte 5400kr for 40mb harddisk til Amiga, skulle du ha feks amiga 2000 pc så måtte du ut med 22.000kr (+ at det var mer penger den gangan en 22000 kr er i dag)

EDit: hvor mange valgte på døren foresten=?

Endret av simalarion
Skrevet (endret)

Nå er hjemme siden til nVIDIA endelig oppdatert også for - intreserte

play FEAR with 7800gyx 512

Edit: må vente til den bedritene 6800gs reklamen er over, ikke stor greiene men

HAHA 3 igjen på lager det selger som bare det :ohmy: flere idioter som meg da :tease:

Endret av simalarion
Skrevet (endret)

når eg først bruker så mye penger på noe så kan man oxo bruke litt mer, valgte hjem på kvelden..sammen me FX-57 prossesoren :)

Endret av Bahamut
Skrevet (endret)

Dyre ting ja? huff......husker sist oppgradering, d var abit geforce 3 Ti 500.....WOW, d var saker d, kostet rundt 6000....hehe, mn den har jo holdt te nå da så eg har jo fått litt for pengene....mn sga bli gøy å faktisk spille nye spill ijen :p

Endret av Bahamut
Skrevet (endret)
Bare lurer litt. Bringer disse kortene nyheter med seg? Eller er det bare bedre ytelse?

5152664[/snapback]

te den prisen så håper eg det kåmme me et kvinnfålk oxo, eller mat for den saks skyld..... :p

Endret av Bahamut
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...