mobilfreek Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 vet noen om det er mulig og få min warlock tilbake til deathwing fra TN? TN er så liiiten. og er det lurt og skirve message til GM om og bytte? f.eks at du blir mobba på realmen osv
dimdal Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det tror jeg du kommer til slite med å få til... Synes du Twistin Nether er for liten? Du spiller vel alliance du da..
John Keats Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Blizzard har sagt at det kun går en vei og at det ikke vil være muligheter for og flytte tilbake, så tror nok desverra at det blir vanskelig og flytta da ja du skulle ikke ha flytta i urgangspunktet
Qwert123 Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Var en i guilden som flytta til ny server, endte med at han starta ny char på våres server igjen fordi den han flytta til var like dårlig. Han fikk ikke bytte tilbake så han lagde en ny.
mobilfreek Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 fikk ikke flytta tilbake fikk en drittmail av blizz hater dem!
csboy Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Enig, bytta over fra laggerspine pga lagg. og hva skjer nå: queue på neptulon :/
mobilfreek Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Enig, bytta over fra laggerspine pga lagg. og hva skjer nå: queue på neptulon :/ 5113994[/snapback] min er low så ikke samme problemet
Dʋgɢtung Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 fikk ikke flytta tilbake fikk en drittmail av blizz hater dem! 5113914[/snapback] Det blir jo rett og slett for dumt av deg å skylde på Blizzard. De sa jo klart ifra at du ikke kom til å få muligheten til å flytte tilbake - UANSETT hva som skjer, og likevel skylder du på Blizzard? Grow up!
Superslask Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Du kan ta en telefon til dem og spørre hva det vil koste deg å få en char transferret. Min gamle GM fikk 2 level 60's over til den serveren vi spiller på, mot en sum penger, no idea hvor mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå