Gå til innhold

hvordan bli kvitt en jente? :P


VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlighet varer lengst... eller kortest i dette tilfelle da :p

 

Jeg syntes det er mest riktig å snakke skikkelig med henne om det. La hun fortelle sin del, og du fortelle din. Etter det kan du komme med forslaget "bare være venner", og venner er et meget vidt begrep som kan brukes om folk som bor i andre land så vell som skolekammerater. Ergo, det er ikke nødvendig å ta kontakt med henne lenger, bare å svare hyggelig å tilbaketrukkent til det hun spør deg om.

Lenke til kommentar
slette denne trådne , ja vell ta bacup av hele greie nå :p

 

 

 

uansett , når jeg var 17 så hadde ikke følelser noe med deg og gjøre , bare eg fikk dyppan :p damer var damer uansett , så det at du ikke utnytter sjangsen her skjønner jeg bare ikke

5109206[/snapback]

 

Godt forsøk, men kan du prøve å skrive det igjen? Engelsk kanskje? for jeg skjønner ikke driten av hva du skriver.

5110475[/snapback]

 

 

hømm , var vist noen skrive feil der ja :D

 

rette på det i quoten ;)

Lenke til kommentar
slette denne trådne , ja vell ta bacup av hele greie nå :p

 

 

 

uansett , når jeg var 17 så hadde ikke følelser noe med deg og gjøre , bare eg fikk dyppan :p damer var damer uansett , så det at du ikke utnytter sjangsen her skjønner jeg bare ikke

5109206[/snapback]

 

Godt forsøk, men kan du prøve å skrive det igjen? Engelsk kanskje? for jeg skjønner ikke driten av hva du skriver.

5110475[/snapback]

 

 

hømm , var vist noen skrive feil der ja :D

 

rette på det i quoten ;)

5111503[/snapback]

 

Hva har du retta på?

Dette? "uansett , når jeg var 17 så hadde ikke følelser noe med deg og gjøre"

 

Edit: dine følelser hadde ikke noe med meg å gjøre?

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
"Ikke vil ha denne tråden synelig?"

 

Hvorfor ikke? Hvis du er redd for at hun skal se den så måtte jo det i tilfelle vært den "peneste" måten hun kunne fått sannheten på.

5110449[/snapback]

yessyboy. hvem har sagt at eg er redd for at ho skal få se tråden då?

5110456[/snapback]

 

Ingen har sagt det. Jeg spurte om hvorfor du ikke ville ha tråden synelig. I samme innlegg kom jeg også selv med et forslag som kunne være et mulig svar på hvorfor.

 

Nå sier du at det forslaget var feil men jeg har alikevel ikke fått noe svar på spørsmålet mitt :ermm:

Lenke til kommentar

Bare som et tips til en eventuell annen gang dette problemet måtte dukke opp: Vær litt mer gentleman, og la henne få en mulighet til å gå ut av situasjonen med verdighet. Altså, ikke nevn noe om at "JEG VET DU LIKER MEG!11oneone". Skriv heller f.eks: "Jeg er sikkert dum når jeg sier dette, du er helt sikkert ikke interessert i meg mer enn som en venn, men jeg ville bare forsikre meg om at du vet at jeg bare liker deg som en venn, og ikke noe mer.". Hvis du ikke trenger å være så supermacho og tøff selv, kan du også legge til: "Jeg er ikke så flink til dette med jenter, så jeg var bare redd jeg hadde sendt ut noen feile signaler :S".

Lenke til kommentar

yessyboy... gjort e gjort... og siden eg snakket med ho ui går på MSN har ho ikkje vært pålogget mer ;) dvs. problem fjernet.

 

og som svar til en bruker her oppe som lurte på om eg kan vise bilde av ho. Nei, det vlil bli uthenging og eg VET at det er flere brukere her på forumet som er herfra i distriktet. så noe publisering av bilder er uaktuelt.

 

OT: hadde aldri trodd at denne tråden skulle strekke seg over 6 sider. var jo egentlig bar eet lite spørsmål :)

 

Vegard :)

Lenke til kommentar
Hva fader er egentlig yessyboy? Trådstarter driver å kaller alle og enhver det her, men selv ikke google har noen gang hørt om det... :hmm:

5112430[/snapback]

yessyboy... neida hehe. de e nicket mitt på skolen :thumbup:

og de e svaret mitt på alt eg e enig med... yessyboy

 

 

EDIT: men kommer vel snart på Google.com siden dei er innom forumet her og oppdaterer søkemotoren sin, o gdvs at hvis du søker på "yessyboy" i framtiden, så vil du komme til dette forumet ;)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
off, dette e vanskelig å skrive. Men ååååååå. etter de eg har fårstått så liker du meg kanskje en liten dråpe? sant, men de e ikje gjennsidig, eg føler liksom ingenting for deg. du e sån bare å snakke med på MSN og sån, ikkj enokke mer. skjønner du poenget mitt? sorry. håper ikje dette gjorde meg til satan eller nokke sånt, men motte bare få si det rett ut. ... skjønner du ka eg mener?

 

 

det va de eg skreiv. og etter nokken svar fra ho, så var ho frakoble :p:D

5108963[/snapback]

Hahahahahahahahah!!! Så genialt!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...