Gå til innhold

Kommer det nye klasser i expension?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lord of destruction noen?

En hybrid mellom amazon og assasin tror jeg kan bli stilig. Jeg synes ikke rogue er stedfortrederen til assasin. Så en slags hunter uten pet med close-range combat skills med totems/traps hadde vært noe.

Skrevet

hvis alliance får pandaren håper jeg vi får brewmaster som klasse. de kunne laget forskjellige drikker som buffet og healet seg selv/andre, eller som eksploderte på fienden :D

blood elves kunne fått.. tja? :shrug: en skikkelig kjedlig supporterhybrid med liten dmg..

da hadde begge fraksjonene hatt en kjedlig supporterhybrid og en annen hybrid hver. ikke så dumt egentlig.

Skrevet

Herregud så mange folk i en og samme tråd som påstår ting de ikke vet noe om, Jeg blir nesten redd jeg.

Fakta:

Blizzard har bekreftet at det ikke kommer nye klasser i expansion pga. balanseproblemer.

Blizzard har bekreftet at det kommer 2 nye raser, Horde sin er Bloodelves, Alliance sin gjenstår å få se.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Warlock og Rogue?

Skrevet
Hva med å gjette hvilke klasser blood elves kan spille?

-Warrior, garantert

-Andre forslag, druid kanskje?

5110036[/snapback]

Warrior, Mage, Priest og Warlock er 100% sikkert, jeg har sett filmklipp av alle disse klassene.

Attpåtil >TROR< jeg det blir: Rogue og Hunter.

Skrevet
Herregud så mange folk i en og samme tråd som påstår ting de ikke vet noe om, Jeg blir nesten redd jeg.

Fakta:

Blizzard har bekreftet at det ikke kommer nye klasser i expansion pga. balanseproblemer.

Blizzard har bekreftet at det kommer 2 nye raser, Horde sin er Bloodelves, Alliance sin gjenstår å få se.

5109987[/snapback]

Ja uff...Må ikke bli redd da :(

Balanseproblemer? I alle dager..Da har de ikke prøvd hardt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...