Aldrack Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hei Kommer det nye klasser i expension? Mvh Mads
FredrikFtw Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jupp. http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/
John Keats Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 kommer sikkert i en class. I allefall kommer det to nye raser. vi får leve i spenning
brillan Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Blizzard har bekreftet at det ikke kommer noen. Kan jo være at de lurer oss da
mobilfreek Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 det er mest sansynlig at det kommer en ny
Edmund Blackadder Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Av det jeg har lest kommer det ingen nye klasser, men to nye raser. Bekreftet: Blood elves (Horde) Ubekreftet: Nagas (sjøskapninger, Alliance)
Cuneax Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hvorfor skal nagaene joine Alliansen? Noen som har argumenter for det?
Tå. Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Ny klasse gir balance problemer, så dette skjer vel neppe med det første.
FredrikFtw Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Whops. Var trøtt og leste det som "Kommer det nye raser i expension?"
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Det er jo mange muligheter, men vil bli litt skuffa om det ikkje kommer nye classes til expansionen... Blood Elf class= Spellbreaker ?
Jan Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Lord of destruction noen? En hybrid mellom amazon og assasin tror jeg kan bli stilig. Jeg synes ikke rogue er stedfortrederen til assasin. Så en slags hunter uten pet med close-range combat skills med totems/traps hadde vært noe.
N* Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 hvis alliance får pandaren håper jeg vi får brewmaster som klasse. de kunne laget forskjellige drikker som buffet og healet seg selv/andre, eller som eksploderte på fienden blood elves kunne fått.. tja? en skikkelig kjedlig supporterhybrid med liten dmg.. da hadde begge fraksjonene hatt en kjedlig supporterhybrid og en annen hybrid hver. ikke så dumt egentlig.
Tåkefyrste Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Herregud så mange folk i en og samme tråd som påstår ting de ikke vet noe om, Jeg blir nesten redd jeg. Fakta: Blizzard har bekreftet at det ikke kommer nye klasser i expansion pga. balanseproblemer. Blizzard har bekreftet at det kommer 2 nye raser, Horde sin er Bloodelves, Alliance sin gjenstår å få se.
ka1ser Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hva med å gjette hvilke klasser blood elves kan spille? -Warrior, garantert -Andre forslag, druid kanskje?
Tåkefyrste Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hva med å gjette hvilke klasser blood elves kan spille?-Warrior, garantert -Andre forslag, druid kanskje? 5110036[/snapback] Warrior, Mage, Priest og Warlock er 100% sikkert, jeg har sett filmklipp av alle disse klassene. Attpåtil >TROR< jeg det blir: Rogue og Hunter.
Jan Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Herregud så mange folk i en og samme tråd som påstår ting de ikke vet noe om, Jeg blir nesten redd jeg. Fakta: Blizzard har bekreftet at det ikke kommer nye klasser i expansion pga. balanseproblemer. Blizzard har bekreftet at det kommer 2 nye raser, Horde sin er Bloodelves, Alliance sin gjenstår å få se. 5109987[/snapback] Ja uff...Må ikke bli redd da Balanseproblemer? I alle dager..Da har de ikke prøvd hardt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå