Gå til innhold

Xbox360 "gruser" PS3 teknisk - her ihvertfal...


Dinsdale

Anbefalte innlegg

denne siden gjennomgår de konsollene meget teknisk. Jeg er ikke tilhenger av denne "krigen" om specs siden det er gameplay som er viktig, men dommen var overraskende klar, nesten for klar.

 

Det kan nesten se ut som om at Sony har driti på draget. Nå er ikke denne sammenligningen min bibel, men en second opinion kunne være å foretrekke.

 

Hva tror dere om pipes, shaders og cpu`er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe :) Jeg ville nok ikke tatt denne artikkelen så veldig seriøst. Forfatteren er som nevnt Microsoft ansatt, og på det tidspunktet artikkelen ble skrevet, visste man heller lite om de endelige PS3 specs. RSX (grafikkchipen til PS3), er ennå ikke i masseproduksjon og ting kan stadig forandres (i begge retninger selvsagt).

 

Jeg ser heller denne artikkelen som motvekt mot Sonys tullete 2 TFLOPS vs 1 TFLOP sammenlikning. Vi må nok vente til begge maskinene er på markedet, slik at de kan plukkes fra hverandre, analyseres (av respekterte HW sites) og testes med sammenliknbar software, før vi får endelig fasit.

Lenke til kommentar

Heh, vel...trur ikkje eg kjem til å miste nattesøvn over dette her. For det første tek eg i utgangspunktet alt av informasjon frå Microsoft og folk som mottek pengar frå Microsoft med ei bøtte salt. Når uttalelsane gjeld konkurrerande produkt vs. M$ sine eigne, tek eg dei med ei tønne salt. Eg tek ikkje dette her meir seriøst enn eg tek uttalelsane deira angåande t.d. Linux.

 

For det andre, er dette ein særdeles tynn "teknisk artikkel", sterkt prega av oppdikta tall. Legg spesielt merke til at han plutseleg har komt opp med eit ytelsesmål som heiter "general purpose processing power", og på eit eller anna vis har gjennomført eit benchmark som slår fast at XBox360 sin prosessor er 3 gongar raskare enn Cell. Han har til å med laga eit stolpediagram, berre for å få fram kor vitskapleg og sant det er. :roll:

 

Litt kjeldekritikk og eit minimum av generell kritisk sans tilseier at ein kan sjå fullstendig vekk frå denne artikkelen som ei kjelde til rèell informasjon om ytelsestilhøvet mellom XBox360 og PS3. Det er i det heile teke nesten umogleg for oss vanlege dødlege å seie noko sikkert om ytelesen på dei to konsollane no før dei er ute. Eg er sjølv universitetsutdanna innan data, og har faktisk lest litt om maskinvarearkitektur, men er likevel ikkje i nærleiken av å kunne bedømme ytelse utifrå reine spesifikasjonar. Det kan sjå ut som om Cell har meir rå kraft i teorien. Trur den er suverent best til å dekode mange mpeg-2-filmar samstundes. Utan at det nødvendigvis er nyttig for spelutviklarar. Grafikkbrikkene har eg inga formeining om korleis vil yte.

 

Det einaste eg kan lese sikkert utifrå spesifikasjonane er at PS3 har litt betre utstyrsnivå, med t.d. større optiske media og betre utstyr for trådlaust nett. Men so kjem den truleg òg til å koste litt meir.

 

Kay

Lenke til kommentar
Heh, vel...trur ikkje eg kjem til å miste nattesøvn over dette her. For det første tek eg i utgangspunktet alt av informasjon frå Microsoft og folk som mottek pengar frå Microsoft med ei bøtte salt. Når uttalelsane gjeld konkurrerande produkt vs. M$ sine eigne, tek eg dei med ei tønne salt. Eg tek ikkje dette her meir seriøst enn eg tek uttalelsane deira angåande t.d. Linux.

 

Kay

5099091[/snapback]

 

 

Dette er veldig off topic, men... kanskje så offtopic det går an.. Når du ska ta noe med salt er det ikke hvor mye salt som avgjør hvor lite du tror på en ting. Så ei bøtte betyr at du ikke tar en ting så veldig useriøst, mens ei tønne derimot, kan bety at du kan ta en ting ganske seriøst.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Heh, vel...trur ikkje eg kjem til å miste nattesøvn over dette her. For det første tek eg i utgangspunktet alt av informasjon frå Microsoft og folk som mottek pengar frå Microsoft med ei bøtte salt. Når uttalelsane gjeld konkurrerande produkt vs. M$ sine eigne, tek eg dei med ei tønne salt. Eg tek ikkje dette her meir seriøst enn eg tek uttalelsane deira angåande t.d. Linux.

 

Kay

5099091[/snapback]

 

 

Dette er veldig off topic, men... kanskje så offtopic det går an.. Når du ska ta noe med salt er det ikke hvor mye salt som avgjør hvor lite du tror på en ting. Så ei bøtte betyr at du ikke tar en ting så veldig useriøst, mens ei tønne derimot, kan bety at du kan ta en ting ganske seriøst.

 

:innocent:

5111789[/snapback]

 

offtopic: hvem bryr seg? han skrev det for å vise hva han mente, tror de fleste skjønte det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...