Gå til innhold

Når kommer SE w900i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke testet så mye selv, men den er bare tilgjengelig i hvit enda.

FaceWrap programmet er ustyrtelig morsomt, du starter programmet, tar bilde av noen, og så lager den rare tryner av den du tok bilde av selv. Noen med diger nese, noen med kjempehode osv.

Skrevet
så bra da... kommer før 2006. Det var jo positivt da, men hva er prisen nå. Ligger den fortsatt på det samme.

5345865[/snapback]

Ca 5500 uten abonnement.

gledelig nyhet det..håper bare nå at prisen stuper kraftig ned  :dribble:  :cool:

5347579[/snapback]

Den er ventet å legge seg på ca 4500 i løpet av 1-2 mnds tid. ;)

Skrevet
:cry: 1-2 måneder, da kommer det jo sikkert mange nye modeller :ermm:

5349118[/snapback]

Kan jo ikke tenke sånn.. Det blir såklart lansert en ti-tolv diggere modeller i løpet av den tid, men er de på markedet før det kommer ti-tolv nye? Til slutt sitter du der med en tre år gammel mobil uten noen verdens ting ;)

Er jo bare å tenke seg litt om: føler du det er verdt å betale 800-1000 kroner mer for å få den i dag mot å vente 4-6 uker? Er bare en slik vurdering du må ta...

Skrevet
Er jo bare å tenke seg litt om: føler du det er verdt å betale 800-1000 kroner mer for å få den i dag mot å vente 4-6 uker? Er bare en slik vurdering du må ta...

5349347[/snapback]

Dette er jo ingen oppfordning til noen å vente, selv blir det ofte så jeg kjøper et produkt når det nettopp har kommet fordi jeg vil ha det med en gang og ikke noe billigere en mnd senere. :p
Skrevet

Noen som har hvit W900 som kunne tenke seg å bytte i svart? Min er 2 uker gammel, helt strøken og fin men vil så gjerne ha den i hvit. Send meg en pm om du er interessert :)

Skrevet
Har ikke Lefdal sluttet med denne prisgarantien?

5355387[/snapback]

Den er fortsatt i bruk, men de reklamerer ikke for den.

Brukte den sist for 1-2 uker tilbake.

Bare å henvende seg til en selger der så for du det:)

Skrevet

Litt OT, men vil denne automatisk bruke 3G der dette er tilgjengelig? Eller må man ha spesielt abb./oppsett? Ser den allerede har falt under 5k!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...