Gå til innhold

Navnebytte, er det mulig?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne ha byttet navnet til karakteren min, Demonïc. Dette er fordi ï'en skaper mye problemer. I og med at mange spillere ikke har ¨-knappen på tastaturet, sier det seg selv. Hvem bør jeg sende forspørsel om navnebytte til? Teknisk support, account support, gamemasters...? Spiller på en PvP server.

 

Problem løst:

Har fått en GM til å bytte :D

Takk for hjelpen!

Endret av Demonic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk. Nå har jeg spurt GM om endring av nick. Jeg skrev at jeg var på burning blade serveren men det ser de vel hvem som sendte den.

 

EDIT: Fikk svar nå og de sa jeg ikke kunne bytte, bare hvis det var i strid mot reglene. :(

5098613[/snapback]

Enkelte GM's orker bare ikke bytte. Send en ny ticket og håp på et nytt svar. ;)

Lenke til kommentar
Takk. Nå har jeg spurt GM om endring av nick. Jeg skrev at jeg var på burning blade serveren men det ser de vel hvem som sendte den.

 

EDIT: Fikk svar nå og de sa jeg ikke kunne bytte, bare hvis det var i strid mot reglene. :(

5098613[/snapback]

Enkelte GM's orker bare ikke bytte. Send en ny ticket og håp på et nytt svar. ;)

5098692[/snapback]

 

 

Hehe, kan jeg det? Blir de ikke sure når de får samme spørsmål mange ganger?

Lenke til kommentar
Hvis du forklarer at du nesten aldri blir invitert i grupper pga. nicket ditt, så kan jeg ikke forstå annet enn at GMs lar deg skifte. Formulér deg godt, ikke "i whana chnage my naem, plx". :)

5099865[/snapback]

 

Ja, men nå har jeg allerede sendt en og fikk svar. Hvis jeg sender en til kommer det til samme GM og ser de at jeg allerede har mast engang om bytte nick?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...