Gå til innhold

Filming av spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å filme min utmerkede spilling og lage en video av det. men jeg har ikke funnet noen gode programmer til det. hjelp meg her! jeg har lastet ned fraps men med det kan man bare filme 30 sek filmer hvis man ikke betaler, noe som jeg ikke har lyst til. jeg har også prøvd å redigere filmene i windows video maker men oppløsningen blir helt rævva og jeg får ut et format jeg ikke skjønner bæret av.

så vær så snill å gi meg noen tips a. linker til programmene hadde vært kjempeflott. :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel å recorde med et tvkort.

Da programmer slukker fps, visse spill kan du også recorde demoer, som du kan gjøre om til avi.

Skrevet
Fraps er ett fint program som jør dette utmerket.

5096719[/snapback]

Ja men det er bare teit hvis man bare kan filme 30 sek. og jeg har ikke lyst til å betale no. får ikke mye på 30 sek :hrm:

Skrevet

Vil anbefale ett program som heter Camtasia selv, veldig brukervennlig og krever ikke så mye resursser som andre videoopptaksprogrammer... Et enkelt søk på google så finner du det helt sikkert (Koster ikke penger, men har et begrenset bruk i form av en prøveperiode)

Skrevet
Selv bruker jeg windows movie maker ^^

5108601[/snapback]

Er det mulig å stille inn høyere oppløsning i WMM? for jeg ser pixler. filene jeg putter inn er helt fin oppløsning

Skrevet
Selv bruker jeg windows movie maker ^^

5108601[/snapback]

Er det mulig å stille inn høyere oppløsning i WMM? for jeg ser pixler. filene jeg putter inn er helt fin oppløsning

5111814[/snapback]

Vil si at dette kanskje er den sikreste måten, men krever ekstrautstyr, samt kvaliteten kan bli litt crappy, selv om FPS er urørt.

Et annet alternativ kan være å bruke et DV cam med analog video inn, for så å spille inn videoen på DV tape. Da vil kvaliteten holde seg god, men oppløsningen maks 720 x 576. Ingen FPS loss i alle fall.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...