Gaardon Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 når jeg bytter nick på gamespy arcade skjer det ingenting med nicked som er på bf 2. Jeg solgte spillet til en kompis som irriterer seg over å måtte bruke det gamle nicket mitt. r det noen som kan dette som kan hjelpe meg?
Hans Erling Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror nok du må begynne fra scratch med null poeng ihvertfall. Hvis ikke jeg husker heeelt feil så lurer jeg på om det må gjøres i innloggingen? Er ikke sikker.
Nizzen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Trodde det gikk ann å lage flere accounter på samme cd-key. Dette kan gjøres i innloggingsmenyen ja.
_Paulsen_ Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det går an å lage flere accounter på samme cd-key ja...
spyro Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ja, men kan ha flere accounter på en cd-key, eller du kan skifte navn på den som er der ved å trykke manage accounts ved innloggingen.
AiKi Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kan man virkelig det? Er vel bare på offline, vel? *Sjekke allikevel*
Gaardon Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 joda æ har klart å bytt navn nu. du kan ikke lag konto på samme mail adresse
Elendil Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Du kan ikkje bytte nick, men ja du kan lage ny account..
Gaardon Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 korrekt irrenderende at du ikke bare kan bytte nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå