Gå til innhold

Hvilken klasse skal få Sulfuras?


Anbefalte innlegg

1. Warrior (Ikke til å diskutere en gang)

2. Shamans (Helt syk skade med Enhancement specc + str / agi)

 

 

161868618. Loladin

5090700[/snapback]

 

 

... Spill en paladin å se selv om du vil ha bra våpen eller ikke. Folk tror paladins ikke kan gjøre dmg fordi de er bedrevitere, men har egentlig ikke peil. Paladin har bra dps men null dmg kontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi har en shaman i guilden som har alt av materiell som trengs, så hvis eye of sulfuras noensinne dropper for oss får han det.

men hvis en warrior å hadde hatt alt ville jeg jo selvsagt gitt han førsteretten.

 

hvis bare den høyre windseeker delen og eye off sufuras dropper, har vi jo noe igjen etter måneder med farming av mc :p

Lenke til kommentar
1. Warrior (Ikke til å diskutere en gang)

2. Shamans (Helt syk skade med Enhancement specc + str / agi)

 

 

161868618. Loladin

5090700[/snapback]

 

 

... Spill en paladin å se selv om du vil ha bra våpen eller ikke. Folk tror paladins ikke kan gjøre dmg fordi de er bedrevitere, men har egentlig ikke peil. Paladin har bra dps men null dmg kontroll.

5091090[/snapback]

 

Du har så rett. Paladiner kan skade greit nok med ordentlig utstyr.

Lenke til kommentar
1. Warrior (Ikke til å diskutere en gang)

2. Shamans (Helt syk skade med Enhancement specc + str / agi)

 

 

161868618. Loladin

5090700[/snapback]

 

 

... Spill en paladin å se selv om du vil ha bra våpen eller ikke. Folk tror paladins ikke kan gjøre dmg fordi de er bedrevitere, men har egentlig ikke peil. Paladin har bra dps men null dmg kontroll.

5091090[/snapback]

 

Har selv en lvl 50 Paladin. Så ikke kom og si at jeg skal spille Pala, for det har jeg allerede gjort, og kommer aldri til å gjøre igjen.

Lenke til kommentar
1. Warrior (Ikke til å diskutere en gang)

2. Shamans (Helt syk skade med Enhancement specc + str / agi)

 

 

161868618. Loladin

5090700[/snapback]

 

 

... Spill en paladin å se selv om du vil ha bra våpen eller ikke. Folk tror paladins ikke kan gjøre dmg fordi de er bedrevitere, men har egentlig ikke peil. Paladin har bra dps men null dmg kontroll.

5091090[/snapback]

 

Har selv en lvl 50 Paladin. Så ikke kom og si at jeg skal spille Pala, for det har jeg allerede gjort, og kommer aldri til å gjøre igjen.

5093066[/snapback]

 

 

vel, paladins har bedre melee dps enn shamans, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen. At shamans har totalt bedre dps p.g.a shocks osv, hjelper vel lite når man skal bestemme hvilken klasse som skal få et melee våpen.

Lenke til kommentar
Vil nå si at en Warrior har like mye nytte av dette sverdet som de har med hammeren, hammeren er jo igjen endel lettere å skaffe da men. merk at som druide har jeg ikke så mye kjenskap til en meele klasses våpen, men for meg virkker det som om dette sverdet ikke er ett dårlig alternativ for hammeren, og sverdet er "bare" lilla.

 

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood

5093324[/snapback]

 

guilds som er i stand til å ta ned ragnaros er ikke nødvendigvis i stand til å ta ned nefarian.

Lenke til kommentar
Vil nå si at en Warrior har like mye nytte av dette sverdet som de har med hammeren, hammeren er jo igjen endel lettere å skaffe da men. merk at som druide har jeg ikke så mye kjenskap til en meele klasses våpen, men for meg virkker det som om dette sverdet ikke er ett dårlig alternativ for hammeren, og sverdet er "bare" lilla.

 

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood

5093324[/snapback]

 

guilds som er i stand til å ta ned ragnaros er ikke nødvendigvis i stand til å ta ned nefarian.

5093329[/snapback]

Var vel det han prøvde å si et sted inni der.

 

hammeren er jo igjen endel lettere å skaffe da men.
Endret av sINNsRO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...