Gå til innhold

Crossfire fra Elitegroup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må si meg enige med fargene, juck! Homsepatruljen har visst ferie.

Er det bare Multicom som fører ECS/Elitegroup her til lands? Tillegg til Crossfire er det godt å se så mye som 6 SATA kanaler.

EDIT: Jo, pluss for passiv kjøling! ;)

Endret av AMD-King
Skrevet
Ser ut som noe russiskprodusert julepynt  :!:

5090036[/snapback]

Har du sett russiks julepynt? :hmm:

Likte dette kortet, har stort sett aldri likt Elitegroup, men kanskje dette kan snu seg nå. Men er det noen andre som syns at PCIe16x-portene er litt nært plassert??

Skrevet
ble ikke crossfire skrinlagt tross alle feilene på det ang oppløsning og det der?

hmm

finn farge på hk skikkelig fjortis :)

5090566[/snapback]

Du blander sammen Hovedkort og Skjermkort.

Dog, oppløsning er heller ikke noe problem i skjermkort pasert på R520 familien (RV515,R520 og RV530)

Skrevet
Ser ut som de fleste her bryr seg mere om fargen på HK'en, enn hva selve HK'et har og by på :confused:

5090612[/snapback]

Kanskje det har noe med legningen til "de fleste" ? :hmm:

gay.gif

Skrevet
Ventetiden er nok ikke over helt enda, for Crossfire master-skjermkort er fortsatt like sjeldne som rosa elefanter...  :nei:

5091965[/snapback]

Ser rosa elefanter hver helg jeg...men ikke noen crossfire kort. Så jeg tror faktisk crossfire kort er mer sjeldne enn rosa elefanter

Skrevet
Ser ut som noe russiskprodusert julepynt  :!:

5090036[/snapback]

Haha! Det kan du trygt si! Elitegroup klinger ikke akkurat så bra i hodet mitt heller. For meg virker det veldig useriøst å dårlig. Men kan ikke dømme etter utseende og navnet. Får vel vente på noen tester! :)

Skrevet

hehe

med fare for å få den samlede 1337 gruppen med cs folk på nakken nå, så må jeg si at elitegroup høres ut som en gjeng cs folk som har gått sammen for å lage tidenes mest grelle hovedkort.

"woot! leet, haxxor detta kortet ruler osv" :p

Skrevet

Med tanke på at Elitegroup faktisk er verdens største produsent av hovedkort burde ikke 1337 folka bry seg...

Når jeg ser på kortet tenker jeg: "Jeg visste ikke at Stevie Wonder har jobb som fargekonsulent."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...