Gå til innhold

Salg av CL50


Klyngve

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en CL50 som jeg vurderer å selge, for å kjøpe ny maskin. Den er ca 2 år gammel, og er i veldig god stand (har vært til service en gang, da batterilåsedingsen knakk - men ingen problem med hardware). Jeg har ikke kikket på datamaskiner på veldig lenge, og har dermed ikke lenger oversikt over hvordan prisnivået ligger. Derfor lurer jeg på om noen kan hinte meg innpå en noenlunde ok pris. Jeg tenker selv at 4-5000 kroner ikke er helt på jordet.

 

Grove specs:

512MB ram

1.6GHz intel mobile processor

WLANkort (54Mb)

60GB harddisk

Ati 9000 skjermort

 

Hva sier dere? Noen som vet hva man burde ta for en sånn en maskin? (På forhånd takk!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har planer om mer RAM, etterhvert. Vil selge maskinen min først, og kjøpe en ny. Men det skal sies at til mitt bruk (minimalt med spilling) har jeg aldri hatt problemer med lite RAM. Har generelt sett vært veldig fornøyd med maskinen. Grunnen til at jeg vil ha ny er at det kommer et spill: "The Elder Scrolls: Oblivion", som jeg har lyst å spille. Tror kanskje at jeg kunne kjørt spillet med maskinen som den er, men det blir isåfall uten den herlige grafikken. Og den vil jeg ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...