kakemonster7 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Har akkurat starta min 2.sesong i manager mode, men har enda ikke funnet ut av hva den øverste dingsen på bildet her betyr... Noen som vet?
sindretorp Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Den måleren forteller deg hvor bra lagkjemien er. altså hvor bra laget fungerer sammen...
kakemonster7 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Okei.. Takk! Hvordan får man den opp da? De to andre har jeg jo ganske bra på, men sliter visst litt med lagkjemien da....
Daggy Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Dette er noe du må bygge opp over tid, men ha gode kontrakter og la alle spillerne på laget spille, vil moralen og kjemien stige. Tålmodighet er et stikkord. Er inne i min tredje sesong som Blackburn manager, og team chemistry var på 32 når jeg begynte. Nå er den på 65 når 1.elleveren spiller...
invalid_user Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg må si at manager modusen på FIFA 06 var veldig underholdende. Men budsjettet mitt gikk under 5k på ca 10 kamper, så jeg gadd ikke Gid Pro Evolution Soccer 5 hadde en slik modus. Den har jo bare Master League.
Daggy Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Da må du kvitte deg med spillere som du ikke vil ha. Spillerne mine har ingen spesiell bra lønn, men bonus for bra spill (forsvarsspillere får for å clean sheet, midtbane og spiss for å score mål). Dette øker moralen betraktelig. Denne modusen er helt overlegen PES
kakemonster7 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Noen som vet hva de prikkene som står ved siden av navnet på laget under kamp betyr?
sindretorp Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 De prikkene forteller deg hvor høyt prestasjonsnivået til laget ditt er i kampen, og det samme på motstanderens lag.
abcosv Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Noe du bør passe på i manager mode, er å spare penger til sesongslutt.. Jeg tok over Tottenham etter først å ha spilt en sesong i Norge, og etter en sesong med tottenham, la Edgar Davids opp, samtidig som jeg ikke hadde råd til å holde på en rekke av spillerne. Dette førte til at jeg måtte gi automatisk walkover i hver eneste kamp i neste sesong....
kakemonster7 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Ok... Takk for svar og tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå