Gå til innhold

Fifa 2006 - manager mode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe du må bygge opp over tid, men ha gode kontrakter og la alle spillerne på laget spille, vil moralen og kjemien stige. Tålmodighet er et stikkord. Er inne i min tredje sesong som Blackburn manager, og team chemistry var på 32 når jeg begynte. Nå er den på 65 når 1.elleveren spiller...

Skrevet

Jeg må si at manager modusen på FIFA 06 var veldig underholdende. Men budsjettet mitt gikk under 5k på ca 10 kamper, så jeg gadd ikke :p

Gid Pro Evolution Soccer 5 hadde en slik modus. Den har jo bare Master League.

Skrevet

Da må du kvitte deg med spillere som du ikke vil ha. Spillerne mine har ingen spesiell bra lønn, men bonus for bra spill (forsvarsspillere får for å clean sheet, midtbane og spiss for å score mål). Dette øker moralen betraktelig. Denne modusen er helt overlegen PES

• 4 uker senere...
Skrevet

Noe du bør passe på i manager mode, er å spare penger til sesongslutt.. Jeg tok over Tottenham etter først å ha spilt en sesong i Norge, og etter en sesong med tottenham, la Edgar Davids opp, samtidig som jeg ikke hadde råd til å holde på en rekke av spillerne. Dette førte til at jeg måtte gi automatisk walkover i hver eneste kamp i neste sesong....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...