tommer Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hei Jeg har ett merkelig problem med PC'en min: Når jeg slår den av så får jeg ikke skrudd den på igjen uten å trekke støpselet ut av PC'en.. Noen forslag til hva som kan være defekt? Tom Endret 30. oktober 2005 av tommer
Moltrez Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Søskenbarnet mitt hadde samme problem engang. (Eller noe lignende, han måtte iallefall vente en stund før han klarte å slå på maskinen. Eller så måtte han ta ut kontakten, vente litt, så funket det å slå på maskinen). Jeg mistenkte strømforsyningen, men etter en stund funket maskinen som normalt faktisk. Tror det kan ha noe med kondensatorene i strømforsyningen, men er ingen elektronikk ekspert Hvis du har en annen PSU tilgjengelig, prøv med den, og se om problemet vedvarer da.
LG_91 Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg hadde samme problemet. Og akkurat som Moltrez beskriver hendte med min også. Måtte ta ut PSU kabelen og vente litt, før jeg kunne starte opp igjenn. Men på min PC sluttet det bare en dag, det har ikke hendt på lenge
tommer Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Hmmm, får høre med PSU leverandør. Det funker greit når jeg restarter... Alternativet er selvfølgelig å kun bruke suspend... Takk for hjelpen sålangt Tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå