Gå til innhold

World of warcraft:Burning Crusade sida er åpnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg tror eg at "Burning crusade" blir en eneste stor skuffelse :(

5087909[/snapback]

 

 

jeg er helt enig, mange kommer til å slutte, MANGE

5087952[/snapback]

 

Kjempeflott!

 

Personlig tror jeg burning crusade blir konge og det blir moro å komme litt opp i lvl igjen. Nye lvler og nye utfordringer akkurat det som trengs.

 

edit:

og dere kan vel også si hva som er så grusomt med burning crusade?

Endret av SBS
Lenke til kommentar
blir level cappen satt opp til 70 slutter jeg å spille, ødelegger spillet imho

 

 

LFG BWL :cry:

5087881[/snapback]

 

 

Jeg tror Molten Core og Black Wing Lair ikke vil bli farmet av de som er lvl 70 siden de ikke kan gjøre instancen mer enn en gang i uka og at de sikkert er mer interessert i å delta i nytt end game content :) håper jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Grusomt tjaa, eg synes at det tar lang nok tid å hitte 60. MC, BWL blir glemt. Har en ekkel følelse av at de nye rasene kommer til å suge (helst for alliance). Og outland... er det noe Wow ikke trenger mere av er det øde og kjedelige plasser. Vil ha mere grønt som ashenvale, hinterlands osv.

Og reise tilbake i tid.. joda fett nok å se åssen det var før og sånt men det blir liksom så mye :p kunne vel like godt laget et wow som var når "the scourge" begynnte å komme i loarderon osv.

 

mine meninger *flame me* :roll:

Lenke til kommentar

Så du vil bare ha et carebear spill som slutter (du har fått alt gear som går ann å få), med masse grønne skoger og begrenset endgame content! ;)

 

edit:

 

Og det blir bra når MC blir glemt, siden det er total farmstatus for øyeblikket...

 

Utfordringer er det som driver spillet, ikke grønne skoger og annet "fint" landskap.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Synes det er flott av level cap økes, for det gjør kanskje at "casual gamers" får mulighet til å gjøre MC og kanskje t.o.m BWL. Men er helt enig at 30-59 content bør gjøres noe med. Jeg har levelet en prest til 60 (og farmet MC/BWL de 3-4 siste månedene) og en mage til 58. Mot "slutten" (altså level 60) synes jeg det blir alt for mye farming av instancer. Akkurat nå har jeg mest morro med min level 36 rogue.

 

I tillegg er jeg helt enig at det har vært litt for mye fokus på end-game. Jeg anser ikke meg selv som en "casual-gamer", tilbringer mye tid i World of Warcraft, men å farme 2-3 instancer over en lengere periode for å få items er kjedelig :roll:

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
tror at det kan bli enklere for folk som ikke har vært i MC enda jeg.. LFG: MC 5man :p

5077737[/snapback]

 

Vel det er jo noen som har klart å kjøre Onyxia 8man. Burde sikkert være mulig å ta henne med 5man etter expansion. Men uber gear blir nok nødvendig ja

Lenke til kommentar
Level70 suger. Nå må alle skaffe seg An'Qrai settet fort for å ikke suge mot level70 fiender. PvP specca characters har ingen sjanse når level70 kommer.

5830933[/snapback]

 

Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet? Når levelcappen økes, levler du også opp til 70. Når BC kommer med lvl70-instancer som Karazhan, har du antageligvis plukket opp superior-saker som er jevngode med det du får i MC/ZG.

 

At PvP-speccete chars ikke har noen sjanse, er bare latterlig. Du levler ikke fra 60-70 i MC/BWL/ZG/AQ,

Lenke til kommentar

Med mindre noen her klarer å se inn i framtiden, synes jeg at dere burde holde fordommene deres for dere sjøl.

Vent til dere har enten har testa BC sjøl, eller sitter på konkret informasjon om hvordan utvidelsen faktisk vil fungere.

Det er fortsatt ekstremt lite informasjon ute om BC, så ikke prøv å late som dere har "skjønt" det. Det forutsetter nemlig at du har større mental kapasitet enn Blizzards utviklere tilsammen. Tvert imot så synes jeg at jeg slik forutintatthet vitner om at dere ikke evner å skjelne deres egen fantasi fra fakta engang.

Lenke til kommentar
Level70 suger. Nå må alle skaffe seg An'Qrai settet fort for å ikke suge mot level70 fiender. PvP specca characters har ingen sjanse når level70 kommer.

5830933[/snapback]

 

Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet? Når levelcappen økes, levler du også opp til 70. Når BC kommer med lvl70-instancer som Karazhan, har du antageligvis plukket opp superior-saker som er jevngode med det du får i MC/ZG.

 

At PvP-speccete chars ikke har noen sjanse, er bare latterlig. Du levler ikke fra 60-70 i MC/BWL/ZG/AQ,

5830971[/snapback]

Nei men for å tanke i level70 instances trenger man set med +hit, defense og høye atributes og bra armour som kan få bedre damage reduction mot level70 fiender. Når man begynner på f.eks Hellfire Citadel så trenger men noe å begynne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...